SEM Nedir? SEO ile İlişkisi Nelerdir?

EUPHRAT

Mevsim.Org Doğru Adrestesiniz
Yönetici
Katılım
3 Ocak 2017
Mesajlar
1,197
Tepkime puanı
2,691
Puanları
113
SEM ve SEO konseptiyle de kafanız mı karışıyor? Ve nasıl farklı oldukları, ancak hala birbirleriyle nasıl bağlantılı oldukları hakkında sorularınız mı var? O zaman endişelenmeyin, bu makale SEM ve SEO hakkında ayrıntılı bilgi verecektir.

SEM nedir?
Arama motoru pazarlaması veya SEM, bir pazarlamacının daha iyi sonuçlar için web sitelerini optimize etmesine ve reklam vermesine yardımcı olan bir pazarlama stratejisidir. Google reklamı olarak görülebilecek bir tür şeydir; anahtar kelime kullanımı ve yerleşimi ile ilgilidir. En iyi SEO ajanslarından biri olan SEO ajansı Melbourne , hedefli reklam kampanyaları, anahtar performans göstergeleri uygulama, seçici anahtar kelimelerle yazma vb.

SEO nedir?
Arama motoru optimizasyonu veya SEO, üstteki konumunu güvence altına alarak belirli bir web sitesindeki ziyaretçi sayısını en üst düzeye çıkarmaya yardımcı olur. Ayrıca, SEO hem Sayfa Dışı hem de Sayfa İçi etkinliklerden oluşur. Kaliteli blog yayınları ve sayfa kopyalama, optimize edilmiş sayfa yükleme hızı, temiz ve biçimlendirme sayfa URL'si, seçici anahtar kelimeleri meta açıklamalara, başlık etiketlerine, alternatif metinlere vb.Gibi farklı etkinlikler içerir.

SEM ve SEO Birlikte Nasıl Çalışır?
Üst açıklama ile, SEM ve SEO'nun bir pazarlamacıya bireysel olarak nasıl yardımcı olduğu açıktır. Ancak farklı olduktan sonra bile, ikisi arasında trafik çekmeye odaklanan bir bağlantı var. SEO ücretsiz veya ücretsiz listeler üzerinden trafik kazanırken, SEM ise ücretli arama listeleri ile trafik satın alıyor. Ve bunları birlikte kullandığınızda, SEM ve SEO bireysel olduklarından daha güçlü hale gelir.

SEO iyi SEM'in temeli olarak düşünülebilir. Her kurulumu düzgün bir şekilde gerçekleştirdikten sonra, dönüşüm oranlarını iyileştirme ve yüksek kaliteli trafik alma şansınız artar. SEO dostu bir site ve anahtar kelimeleri doğru bir şekilde kullanmayı hedefleyen sponsorlu reklamlar aldıktan sonra, web sitenizin en üstte görünme şansı daha yüksektir. Ancak, aynı zamanda, Google'ın sizi güvenilir bir web sitesi olarak tanıması için SEO'nuzu yerleştirdiğinizden emin olun.

SEM ve SEO'nun Gelecekteki Yönelimleri:
Şimdi, gelecekteki olasılıkları geliyor, SEM ve SEO arasında hangisinin birincil arama motoru olarak hizmet vermeye devam edeceğini iddia etmek zordur. Gelecekte, bazı olasılıklar ortaya çıkabilir:

• Kullanıcı deneyimi (UX) SEO için daha önemli kalacaktır. Siteyi daha çekici, gerçek ve kullanıcı dostu yapan sürekli bir trend.

AMP (Google'ın Hızlandırılmış Mobil Projesi) gelecekte daha fazla popülerlik kazanma eğilimindedir. Kullanıcılara fırsatlar sağlamak için büyük bir açık kaynaklı kütüphane oluşturmak birçok endüstri profesyoneli ve geliştiricisi arasında bir işbirliği. Pürüzsüz, çekici ve hızlı mobil uyumlu web sayfaları oluşturmalarına yardımcı olacaktır.

• AI, diğer arama etkinlikleriyle birlikte SEO'ya daha fazla dahil olma olasılığına sahiptir. Aramaların niteliğini değiştirse de, aynı zamanda kullanıcıların SEM için daha hedefli reklamlar geliştirmelerine izin verin.

• İşler daha fazla veri odaklı olacak; dolayısıyla, hedefli ve kişiselleştirilmiş kampanyalar üretmek daha kolay hale gelecektir.

Sonuç:
Bu nedenle, bu SEM ve SEO ve bunların birbirine bağlanma işlevine biraz göz atın. Bununla birlikte, hem SEM hem de SEO, pazarlamacılar için trafik çekmek için değil, aynı zamanda dijital pazarlamada kariyer arayanlar için de önemlidir.

 
Üst
Alt