EUPHRAT
Yönetici
- Katılım
- 3 Ocak 2017
- Mesajlar
- 1,197
- Tepkime puanı
- 2,691
- Puanları
- 113
Mükemmel bir dünyada robot sohbete gerek kalmayacaktı. Şirketinizin başarısı, müşterilerden ve müşterilerden destek talep etmeye devam ettikçe, canlı ajanların lejyonları sonsuz şekilde ölçeklenir.
Gerçek dünyada insan destekli sohbet, modern iş ortamına uyması için gereken hızda ölçeklenmiyor . Müşteriler, sorularını yazıp giriş düğmesine ( genellikle 10 saniye kadar kısa bir sürede) bastıktan sonra anında etkileşim beklemekte ve aynı zamanda kibar, profesyonel ve doğru yanıtlar istemektedir.
Burada robot sohbeti herhangi bir destek stratejisinde önemli bir rol dolduruyor. Müşterilerle daha iyi etkileşime geçmek için AI servislerini kullanmak kazanan bir formüldür, ancak yalnızca mevcut müşteri destek platformunuzdaki zayıflıkları güçlendirirken güçlü yanlarından yararlanmak için uygun şekilde kaldıraç kullanılması durumunda.
Peki, otomatik sohbeti şirketinizde başarılı kılmanın en iyi yolu nedir? Başarılı bir AI sohbet dağıtımını çevreleyen kilit noktalara daha yakından bir göz atalım.
Takımdaki robotlar
Etkili bir robot sohbeti yapmak için en net gereksinimlerden biri, sessiz bir çabadan ziyade genel bir müşteri hizmetleri stratejisinin bir parçası olarak entegre etmektir.
Bu amaçla, müşteri destek deneyiminin tüm seviyelerindeki ekip üyelerinin, otomatik sohbetin organizasyonda oynadığı rolü üstlenmeleri önemlidir. Müşteri sorgularını sıralamak için AI sohbeti kullanıyor ve ardından bunları canlı destek sağlayıcılar, çevrimiçi SSS veya tartışma forumları gibi uygun destek kaynaklarına yönlendiriyor musunuz? Cephe yanıt hizmeti olarak mı kullanılıyor?
Bir ekip tarafından kucaklandığında, robot sohbeti, yapay zeka algoritmaları ile daha verimli bir şekilde yerine getirilebilecek görevlere sahip, eyleme ajanlarından ziyade, maksimum potansiyellerinden yararlanacak kaynakları açar.
Platformlar arasında robot sohbeti
Çevrimiçi bir sohbet dağıtımı düşünüldüğünde, en yaygın uygulama web entegrasyonunu içerir. Web sohbetinin bu kadar popüler bir seçim olmasının birçok nedeni var:
Sohbet botları, tek platformlu web yanıtıyla sınırlı değildir . İletişim ihtiyaçlarını tam olarak ele almak için çoklu platformlarda (Slack, FB Messenger, MMS) dağıtılabilirler. Bunu akılda tutarak, platformlar arası bir sohbet stratejisine duyulan ihtiyaç açıkça ortaya çıkıyor .
KAYNAK
Gerçek dünyada insan destekli sohbet, modern iş ortamına uyması için gereken hızda ölçeklenmiyor . Müşteriler, sorularını yazıp giriş düğmesine ( genellikle 10 saniye kadar kısa bir sürede) bastıktan sonra anında etkileşim beklemekte ve aynı zamanda kibar, profesyonel ve doğru yanıtlar istemektedir.
Burada robot sohbeti herhangi bir destek stratejisinde önemli bir rol dolduruyor. Müşterilerle daha iyi etkileşime geçmek için AI servislerini kullanmak kazanan bir formüldür, ancak yalnızca mevcut müşteri destek platformunuzdaki zayıflıkları güçlendirirken güçlü yanlarından yararlanmak için uygun şekilde kaldıraç kullanılması durumunda.
Peki, otomatik sohbeti şirketinizde başarılı kılmanın en iyi yolu nedir? Başarılı bir AI sohbet dağıtımını çevreleyen kilit noktalara daha yakından bir göz atalım.
Takımdaki robotlar
Etkili bir robot sohbeti yapmak için en net gereksinimlerden biri, sessiz bir çabadan ziyade genel bir müşteri hizmetleri stratejisinin bir parçası olarak entegre etmektir.
Bu amaçla, müşteri destek deneyiminin tüm seviyelerindeki ekip üyelerinin, otomatik sohbetin organizasyonda oynadığı rolü üstlenmeleri önemlidir. Müşteri sorgularını sıralamak için AI sohbeti kullanıyor ve ardından bunları canlı destek sağlayıcılar, çevrimiçi SSS veya tartışma forumları gibi uygun destek kaynaklarına yönlendiriyor musunuz? Cephe yanıt hizmeti olarak mı kullanılıyor?
Bir ekip tarafından kucaklandığında, robot sohbeti, yapay zeka algoritmaları ile daha verimli bir şekilde yerine getirilebilecek görevlere sahip, eyleme ajanlarından ziyade, maksimum potansiyellerinden yararlanacak kaynakları açar.
Platformlar arasında robot sohbeti
Çevrimiçi bir sohbet dağıtımı düşünüldüğünde, en yaygın uygulama web entegrasyonunu içerir. Web sohbetinin bu kadar popüler bir seçim olmasının birçok nedeni var:
- Dönüşümleri artırmak için yoğun trafiğe, yoğun niyetli sayfalara farklı sohbet stratejileri eklenebilir
- Web sayfaları genellikle müşteriler için ilk iletişim noktasıdır
- Web sohbeti, mevcut BT altyapısına yeteri kadar basit bir eklentidir
Sohbet botları, tek platformlu web yanıtıyla sınırlı değildir . İletişim ihtiyaçlarını tam olarak ele almak için çoklu platformlarda (Slack, FB Messenger, MMS) dağıtılabilirler. Bunu akılda tutarak, platformlar arası bir sohbet stratejisine duyulan ihtiyaç açıkça ortaya çıkıyor .
KAYNAK