2021'DE HALA GEÇERLİ OLAN SEO İPUÇLARI

EUPHRAT

Mevsim.Org Doğru Adrestesiniz
Yönetici
Katılım
3 Ocak 2017
Mesajlar
1,197
Tepkime puanı
2,691
Puanları
113
Bilenler için SEO sorunlu bir konudur. Çok az zor ve hızlı kural var. Yazım ve dilbilgisi hatalarıyla korkunç içerikler yazan insanlar bile bir şekilde Google'da üst sıralarda yer alıyor. Yalnızca Wikipedia gibi web sitelerini bir şekilde yenen resimleri içeren web siteleri var ve yarı zamanlı blog yazarlarının gerisinde kalan mavi çipli şirketler var. Ayrıca, bilgisayarınızda görünen şeyler, caddenin aşağısındaki arkadaşınızın arama motorlarında görünenden tamamen farklı olabilir. İşte 2021 yılında hala önemli olan bazı SEO ipuçları.

Bir SEO Şirketi Kullanmayı Düşünün​

Kapının hemen dışında, bir SEO şirketi kullanmanın ne anlama geldiğini ve tehlikelerin neler olduğunu açıklayalım. Modern SEO, geri bağlantılar, sosyal medya bahisleri veya anahtar kelime doldurulmuş içerikle ilgili değildir. Her şey Google'ın hedef kitlesini nasıl hedeflediği ve izlediği ve ardından insanları beğeneceklerini düşündüğü web siteleriyle eşleştirmek için büyük verileri nasıl kullandığı ile ilgili. Skynet ile eşit düzeyde bir sonraki seviye makine öğrenimidir ve kötüye kullanılamaz veya manipüle edilemez. Bu, web sitenizi Google'ın ilk sayfasına taşımayı vaat eden değil, web sitenizi daha popüler hale getirmeyi teklif eden bir SEO şirketine ihtiyacınız olduğu anlamına gelir. Size dünyayı vaat eden ancak sizi oraya götürmenin bir yolu olarak bir grup eski SEO yönteminden alıntı yapan bir SEO ajansı yerine, web sitenizi daha popüler hale getirmek için beyaz şapka yöntemlerini kullanan iyi ve dürüst bir SEO ajansına ihtiyacınız var.

Hala Meta Etiketleri Kullanmalısınız​

Meta açıklamaların ve meta anahtar kelimelerin kullanımının bugünlerde faydasız olduğu söyleniyor, ancak bu doğru değil. Google'ın web sitenizi meta bilgilere göre sıralamaması, meta etiketlerinizin işe yaramaz olduğu anlamına gelmez; teknenizdeki ekstra bir kat boya gibidirler. Teknenizin fazladan bir kat boyaya ihtiyacı yoktur, ancak boyasız olduğundan daha iyidir. Ayrıca, girişlerini sıralamak ve kataloglamak için meta bilgileri kullanan web tarayıcıları, arama motorları, uygulamalar, çevrimiçi dizinler ve karşılaştırma web siteleri hala var. Kısacası, meta açıklamalar, meta anahtar kelimeler, ALT metni ve benzeri meta etiketleri kullanmaya devam etmelisiniz .

Daha Hızlı Yükleme Süreleri Hala Önemlidir​

Google'ın, oluşturma ve yükleme hızları gibi belirli sıralanabilir öğeleri küçümsemeye çalışmasına rağmen, gerçek şu ki, Google web sitenizi çok yavaş işler ve yüklerse cezalandırır. Rendering, bir bağlantıya tıklamak ile beyaz ekranın bir şey yüklemeye başlaması arasındaki andır. Yükleme süresi, yüklemenin başladığı andan sayfanın üst üçte birlik kısmının yüklenmesine kadar geçen süredir (genel olarak, birkaç istisna vardır). Web sitenizi neyin ayakta tuttuğunu görmek için Google'ın kendi PageSpeed Insights test aracını deneyin .

Web Sitenizi Tanıtın​

Doğal ve organik çevrimiçi büyüme hakkında çok şey söyleniyor, ancak gerçek şu ki, en sert bitkiler bile ara sıra biraz gübreye ihtiyaç duyuyor. Sorun yalnızca, insanlar web sitelerinin popülaritesini güçlendirmek için promosyona güvendiklerinde ortaya çıkar, bu da bir ürün veya hizmet satan web siteleri için satışlarının promosyon maliyetlerini karşılayabilmesi için gerçekten makul bir seçenektir. Web sitenizi tanıtmak için ödeme yapmaya başlamadan önce web sitenizi ücretsiz olarak nasıl tanıtacağınıza dair web sitelerine göz atın ve web sitenizi tanıtmak için ödeme yapmaya karar verirseniz, bunu başlangıcına yakın bir zamanda yapın ya da bir yol bulun. web sitesi tanıtımını kendi karıyla ödeyecek.

Backlink Çekmeye Çalışmayı Unutun​

SEO dünyasını rahatsız eden garip bir yanlış anlama var. Bazı insanlar, başkalarının bağlantı kuracağı içerik oluşturmanız gerektiğine inanıyor. Bu nedenle bazı SEO şirketleri İnfografikler oluşturmanızı ve web sitenizi alıntılanabilir verilerle doldurmanızı ister, ancak bu, Google arama motoru sıralamanızı düşünme şeklinizi etkilemez. Diyelim ki web siteniz çok zor programlama sorunlarına çözümler veya oyun hatalarına yönelik çözümler sunuyor. Bu durumda Google, sağladığınız değerli bilgileri paylaşmak için başkalarının sizinle bağlantı kurmasını bekler. Ancak, tuvalet temizleyicileri satıyorsanız, Google çok iyi bir neden olmadan insanların sizinle bağlantı kurmasını beklemiyor. Ergo, geri bağlantıları çekmeye çalışmak, bu durumda anlamsız bir çaba olacaktır (en azından SEO açısından, bağlantılardan hala bir damla doğrudan trafik alabilirsiniz,

Sonuç - Neden Sadece 2021'de?​

Bu makalede verilen ipuçlarının 2022'de süper alakalı olacağının garantisi yok veya 2022'ye kadar tüm Google altyapısı değişecek ve bir sürü yeni ipucu gerekecek. Yine de, Hummingbird Güncellemesinden bu yana, odak noktası, tanımlanmış SEO kuralları gibi şeyler üzerinde büyük veri makine öğrenimi üzerine olmuştur. Bu nedenle, bunu akılda tutarak, bu makaledeki web sitenizi tanıtma ve popülerliğini koruma konusundaki ipuçlarının önümüzdeki yıllar için de geçerli olması muhtemeldir.

Kaynak:
 
Üst
Alt