Paylaşımın Ve Sohbetin Tek Adresine HoşGeldin, Ziyaretçi!

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Snapchat, Gucci Markalı Artırılmış Gerçeklik Gözlüklerini Tanıttı

  • Konbuyu başlatan BaRoN
  • Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 1:52
Katılım
2 Haz 2019
Mesajlar
3,417
Tepkime puanı
6,736
Puanları
113
Yaş
46
Konum
istanbul
Cinsiyet
Erkek

İtibar Puanı:

Sosyal medya uygulaması Snapchat'in geliştirici Snap, Gucci markalı artırılmış gerçeklik gözlüklerini tanıttı. Gözlüklerin üretimi için Gucci ile iş birliğine giden Snap, gözlüklerin tasarımını ise Hollywood film yapımcısı Harmony Korine'ye yaptırdı.

Popüler sosyal medya uygulaması olan Snapchat’in geliştiricisi olan Snap, üçüncü nesil Spectacles 3 AR gözlüklerini bu yılın başlarında tanıtmıştı. Geçtiğimiz yıllarda tanıttığı Spectacles gözlük modelleriyle de aradığını bulamayan firma, bu kez özel yapım Spectacles 3 AR gözlükleri için Gucci ve Hollywood film yapımcısı Harmony Korine ile iş birliğine gitti.
Korine’nin yarattığı el boyaması lensler, şeker pembesi ve neon sarısı da dahil olmak üzere doygun tonlara sahip ve metal çerçevelerde özel yapım kabartmalar içeriyor. Gözlüklerin Korine’nin resimlerinde, fotoğraflarında ve filmlerinde kullanılan renk paletinden esinlenildiğini belirten Snap, gözlüklerin el boyaması olduğunu da söylüyor. Tabii ki tüm bunlar da maliyeti artıran unsurlar olarak dikkat çekiyor.
Gucci x Snap gözlükleri sadece sınırlı sayıda üretilmiş
İş birliğinin bir parçası olarak Harmony Korine, Snapchat’in artırılmış gerçeklik efektlerini “giyilebilir sinema” eseri yaratmak için kullandı. Tamamen gözlüklerle çekilen ‘Duck Duck’ isimli kısa film, bu hafta Miami’de düzenlenen Art Basel 2019’da gösterime girdi.

Lensleri Gucci logoları ile kaplanan gözlükler, şu aşamada yalnızca sınırlı sayıda üretilmiş durumda. Snap, bu gözlüklerin yalnızca Art Basel Miami 2019’daki içerik yaratıcıları için sadece 50 adet üretildiğini belirtiyor.
1575813531582.png

napchat’in bu sefer Gucci ile iş birliğine giderek ürettiği gözlüklerin donanımsal özellikleri hakkında bir bilgi bulunmuyor ancak geçtiğimiz ağustos ayında üretilen Spectacles 3 ile benzer özellikler taşıdığı söylenebilir. Spectacles 3 gözlükleri yaklaşık 75 dakikada tamamen şarj olabiliyor ve HD kayıt yapabiliyordu.
 
Tüm sayfalar yüklendi.

Konuyu Görüntüleyen Kullanıcılar (Toplam:0)