Paylaşımın Ve Sohbetin Tek Adresine HoşGeldin, Ziyaretçi!

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Katılım
9 Eyl 2018
Mesajlar
1,257
Tepkime puanı
1,751
Puanları
113
Yaş
29
Konum
İstanbul
Cinsiyet
Kadın

İtibar Puanı:

Daha sağlıklı ve enerjik olmak için tüm sigara kullananların sigarayı bırakmak gerekiyor. Haydi gelin sigarayı bırakma gününde sizler de sigarayı bırakın.
5416


Sigarayı Bırakmanın Bitkisel Yolları
Sigarayı bırakmanın pek çok yolu vardır. Bunlardan birincisi bitkisel çözümlerdir. İlk olarak size yeşil fesleğen çiğnemenizi öneriyoruz. Günde iki kez yeşil fesleğen çiğneyerek, sigara bağımlılığınızla mücadele edebilirsiniz. Aynı zamanda çarkıfelek çiçeği, kedi otu, lobeya, meyan, acı biber, sarı kantaron, yeşil yulaf ve ginseng kullanarak bağımlılığınızla mücadele edebilirsiniz fakat bu bitkileri kullanırken sağlık problemlerinizi göz önünde bulundurarak kullanmanızı öneriyoruz. Aksi halde başka sağlık problemlerinin önünü açmış olursunuz.

sigara2.jpg


Bitkisel çözümler konusunda karabaş otu kürünü size önerebiliriz. Bu kürü, kaynamakta olan bir su bardağı suya bir tatlı kaşığı ufalanmış karabaş otu ekleyerek uygulayabilirsiniz. Bu karışımı, ılıtıp süzüp, sigara içme isteği geldiği zaman ağzımızı gargara yaparak uygulayabiliriz.


Sigarayı Bırakmanın Tıbbi Yolları
Sigarayı bitkisel, kendi hazırlayacağınız kürler yerine ilaçlar ve tıbbi destek ile bırakmak istiyorsanız, özel hastanelerin sigara bırakma servisleri ya da sağlık bakanlığını sigarayı bıraktırma hattını kullanarak ilk adımı atabilirsiniz. Aynı zamanda doktor tavsiyesi ile piyasada bulunan pek çok ilacı da kullanabilirsiniz. Bu evrede psikoloji destek almak önemli bir detaydır. Sigarayı bırakmak için kullanılan ilaçları edinmeden önce doktorunuza başvurmayı unutmayın. Unutmamanız gereken bir diğer konu ise sigarayı bırakmaya gerçekten istekli olmanız gerekir.




Sigarayı Bırakırken Nasıl Beslenmeliyiz?
Sigarayı bırakmaya başladığımız anda tat alma duyumuz daha düzgün çalışmaya başladığı için bazı yiyeceklerden daha hoş tatlar almaya başlarız. Böylelikle kilo almaya başlarız. Sigarayı bırakmaya başladığımızda ise yediklerimize içtiklerimize dikkat etmemiz gerekiyor. Öğünlermizi kaçırmadan taze meyve ve sebze tüketerek beslenmeliyiz.

Sigarayı bırakırken dikkat etmemiz gereken diğer bir konu ise düzenli olarak spor yapmak... Hem beslenmemiz hem de düzenli olarak spor yapmamız gerekiyor.

 
Katılım
26 Ara 2016
Mesajlar
1,067
Tepkime puanı
2,264
Puanları
113
Cinsiyet
Kadın

İtibar Puanı:

Önce beyinde bitirmeli..
 
Tüm sayfalar yüklendi.

Konuyu Görüntüleyen Kullanıcılar (Toplam:0)