Paylaşımın Ve Sohbetin Tek Adresine HoşGeldin, Ziyaretçi!

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Instagram Yeni Bir Bağış Toplama Özelliği Üzerinde Çalışıyor

Katılım
2 Haz 2019
Mesajlar
3,417
Tepkime puanı
6,736
Puanları
113
Yaş
45
Konum
istanbul
Cinsiyet
Erkek

İtibar Puanı:

instagram-kC4B1sC4B1tlama.png

Son yılların en popüler sosyal medya platformları arasında yer alan Instagram, yeni bir bağış toplama özelliğini deniyor. Bu özellik sayesinde ana sayfa ve keşfet kısmında yardım kampanyaları yer alacak.

Uygulama geliştirici Alessandro Paluzzi, yakın zamanda Twitter’dan yaptığı bir paylaşımda Instagram’ın ana sayfa ve haber kaynağı üzerinden bağış toplama kampanyaları yapmayı mümkün kılacak bir özellik üzerinde çalıştığını duyurdu.
Paluzzi tarafından paylaşılan görsellerdeYeni Gönderi” arayüzü gözüküyor. Bu arayüzde “İnsanları etiketle”, “konum ekle” gibi standart hale gelmiş, bildiğimiz özellikler bulunuyor. Ayrıca gönderilerimizi başka platformlara da yollayabiliyoruz.
Instagram’da bağış toplama özelliği gönderilere geliyor
5ef1d67cd0e7c95bf16b88cd46a49b10c33e92f5.jpg

Normalde Instagram’ın bağış toplama özelliği var. Her ülkeye açık olmasa da bu özellik, firmanın repertuvarında bulunuyor. Hatta yaşadığımız koronavirüs pandemisi nedeniyle çıkışı hızlandırılan özellik oldukça sık kullanılıyor.

STK’lar, kâr amacı gütmeyen kuruluşlar, ünlüler ve influencerlar, bu özelliği pandemi başladığında küçük ve orta boy işletmelere destek vermek, pandemiyle ön saflarda mücadele eden kişiler için destek toplamak gibi amaçlarla kullanmıştı. Ancak bu özellik “hikayeler” kısmında kullanılabiliyordu.

Yeni özellik ise doğrudan yardım toplama amaçlı gönderilerin paylaşılabilmesine olanak sağlıyor. Bu değişikliğin nedeni ise kampanyaların daha fazla insana erişebilmesini mümkün hale getirmek olarak gösteriliyor. Öte yandan Instagram, bu değişiklikle gerçek anlamda ekonomik bir habitata dönüşme yolunda da ilerlemiş oluyor.
Ticaret Instagram’a taşındı
Instagram hem KOBİ seviyesindeki hem de büyük şirketler için oldukça önemli bir vitrin haline gelmeyi başardı. Özellikle sokağa çıkma yasaklarından ve ticari yavaşlamadan zarar gören firmalar Instragram ve diğer sosyal medya mecralarından ayaklarının üzerine kalkmaya çalışıyordu. Instagram da hem pazarlama araçları hem de yeni şirket özellikleriyle onlara destek veriyordu.

Yeni bağış kampanyası modelinin de desteğiyle birlikte Instagram, daha da aktif bir pazar yeri haline gelecek ve daha geniş bir ekonomik döngü yaratmayı başaracak. Bu özelliğin herkesi mutlu edebileceğini söylemek mümkün.
 
Katılım
2 Haz 2019
Mesajlar
3,417
Tepkime puanı
6,736
Puanları
113
Yaş
45
Konum
istanbul
Cinsiyet
Erkek

İtibar Puanı:

@lalala, ben gerek duymadım acıkcası face ınsta telefon var bazen goruyorum arkadasları davetıye bıle ınternet sosya meda uzerınden
 
Katılım
9 May 2019
Mesajlar
831
Tepkime puanı
910
Puanları
93
Yaş
32
Cinsiyet
Kadın

İtibar Puanı:

Bileziği veya çeyreği de sosyal medya üzerinden takabiliyormuyuz )
 
Katılım
9 May 2019
Mesajlar
831
Tepkime puanı
910
Puanları
93
Yaş
32
Cinsiyet
Kadın

İtibar Puanı:

sanal para olursa, artık düğüne gitmeye de gerek yok, bütün ilişkileri keselim, evde pc başında her işimizi görelim :)
 
Katılım
9 May 2019
Mesajlar
831
Tepkime puanı
910
Puanları
93
Yaş
32
Cinsiyet
Kadın

İtibar Puanı:

Gayet güzell, tam da aradığımız şey, oyunumu oynarken kardeşimin düğününe kripto para takarım :)
 
Tüm sayfalar yüklendi.

Konuyu Görüntüleyen Kullanıcılar (Toplam:0)

Benzer konular