Paylaşımın Ve Sohbetin Tek Adresine HoşGeldin, Ziyaretçi!

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Eve Online sohbetin çalışma şeklini değiştiriyor ve bu da oyunu değiştiriyor

EUPHRAT

https://forum.mevsim.org/
yonetici
Katılım
4 Ocak 2017
Mesajlar
1,157
Tepkime puanı
2,948
Puanları
113
Konum
izmir
Web sitesi
forum.mevsim.org
Cinsiyet
Erkek

İtibar Puanı:

5513


in çalışma şekli bugün değişiyor ve oyunun tüm stratejik katmanına bir İngiliz anahtarı atıyor. İşte bu yüzden önemli ve belki de değişimin etkileyici MMO'nun geleceği hakkında bilgi verici olabileceğinin nedeni.

İlk olarak biraz arka plan. Yeni Edenler Bölüm Olarak Kısaca Tres ... Öksürük ... Üzgünüm. Eski alışkanlıklar. Tekrar başlayacağım.

Havva’nın Yeni Eden olarak bilinen galaksi, kabaca üç bölüme ayrılmıştır. Merkezde, yüksek alan olarak da bilinen yüksek güvenlikli alan var. Barışı koruyan AI kontrolündeki gruplar tarafından devriye geziyor. Bu alanın dışında, nullsec olarak da bilinen boş güvenlik alanı var. İşte bu noktada Havva ‘nın başlıca savaşları hep oyuncu liderliğindeki hizipler kanunsuz sınırında dışarı duking ile mücadele edilir.

Üçüncü alan gerçekten tek ve bitişik bir alan değildir. Solucan Deliği Alanı olarak adlandırılan , New Eden'in arka planında birbiriyle ilişkili olarak değişen , rastgele bağlantılı bir dizi bölge. Highsec ve nullsec, Bilinen Alan olarak adlandırılırken, Solucan Deliği Alanı da genellikle Bilinmeyen Alan olarak adlandırılır.

Bir oyuncu Eve Online'ın her köşesini keşfetmek için 10 yıl harcadı

Bugüne kadar, iletişim Bilinen Alan ve Bilinmeyen Alan'da farklı şekilde çalıştı. Bir oyuncu, Bilinen Alan'da bir yere düştüğünde, oyunun yerel sohbet kanalı, orada kiminle birlikte oldukları, ne tür gemiler uçtukları ve karmaşık galaktik güç mücadelesinin kimin tarafı oldukları hakkında neredeyse mükemmel bilgiler sağlayacaktı. üzerinde. Bu tür bir bilgi, küçük zaman oyuncuları ve aynı zamanda büyük ittifaklar için çok değerliydi; bu, gerçek zamanlı olarak etrafta dolaşıp dolaşmamaya ya da dövüşmeye ya da kuyruğa girip koşmaya karar vermek için kullanırdı.

Unknown Space’te işler çok farklı çalıştı. Yerel sohbet, bir oyuncuyu yalnızca bir mesaj gönderdikten sonra tanımlar ve ardından onlar hakkında yalnızca sınırlı bilgi verirdi. Unknown Space'de büyük kuvvetler kolayca gizlenebilir. Sorun şu ki, yine de Bilinmeyen Uzay'a girdikten sonra , herhangi bir kesinlikte tekrar geri dönmek biraz zor . Ama bu meselenin yanında.

Sonuçta Unknown Space tehlikeli hissettirdi. Her şey siyahta gizleniyor olabilir. Bu arada, Bilinen Uzay - hem yüksek hem de boş alanlar - neredeyse tehdit edici olarak hissetmedi.

Bu yüzden Eve Online geliştiren ve yayınlayan İzlandalı şirket CCP Games bir değişiklik yaptı. Şu anda nullsec'de Unknown Space'de uyguladığı aynı tür yerel sohbet sistemlerini uyguluyor. Bu, oyuncular artık kiminle nullsec sisteminde olduğu konusunda mükemmel bilgiye sahip olmadıkları ve oyuncu gemilerinin tüm filolarının artık nerede olduklarını bilen olmadan kolayca hareket edebilecekleri anlamına geliyor.

 
Tüm sayfalar yüklendi.

Konuyu Görüntüleyen Kullanıcılar (Toplam:0)

Benzer konular Forum Tarih
Srad Online Oyunlar 2 853
EUPHRAT Online Oyunlar 0 838

Benzer konular