- Katılım
- 8 Eyl 2018
- Mesajlar
- 1,257
- Tepkime puanı
- 1,734
- Puanları
- 0
- Yaş
- 32
- Konum
- İstanbul
- Cinsiyet
- Kadın
İşte yeni Ford Kuga.
Ford'un kompakt SUV'u Kuga üçüncü nesliyle tanıtıldı. Yeni Focus'u hatırlatan dış tasarımda daha önceki nesillerle karşılaştırıldığında daha sportif ve dinamik karoser oranları dikkat çekerken otomobilin genel yapısının crossover'a daha yaklaştığı görülüyor
Selefinden 89 mm daha uzun ve 44 mm daha geniş olan yeni Kuga'nın aks mesafesindeki artışsa 20 mm. Yüksekliği 20 mm azalmasına rağmen önde 13 mm arkada da 35 mm daha fazla baş mesafesi iddiası taşıyan yeni nesilde sunulan kızaklı arka koltuklarla birlikte diz mesafesini veya bagaj hacmini arttırmak mümkün
İç mekanda Focus ve Fiesta gibi son dönem modellerini andıran yapı dikkati çekerken 12,3 inçlik dijital gösterge tablosunda sektör için bir ilk olan esnek tasarım kullanılmı
Motor seçeneklerinde 1,5 lt'lik benzinli (120 HP ve 150 HP) ve dizel (120 HP) motorlar güncel Focus'tan tanıdık. 2,0 lt'lik dizel (150 HP) motorla birlikte gelen mild (yarı) hibrit versiyonun ortalama yakıt tüketimi 5,0 lt/100 km. 2,5 lt'lik benzinli motorun görev yaptığı plug-in (şarj edilebilir) hibrit versiyonun ortalama yakıt tüketimi 1,2 lt/00 km. 14,4 kWh kapasitel lityum iyon batarya yaklaşık 50 km'lik elektrikli sürüş menzili sağlarken bataryayı yaklaşık 4 saatte şebeke elektriğinde şarj etmek de mümkün. İspanya'da üretilecek olan yeni nesil 2020 başında satışa sunulacak
Ford'un kompakt SUV'u Kuga üçüncü nesliyle tanıtıldı. Yeni Focus'u hatırlatan dış tasarımda daha önceki nesillerle karşılaştırıldığında daha sportif ve dinamik karoser oranları dikkat çekerken otomobilin genel yapısının crossover'a daha yaklaştığı görülüyor
Selefinden 89 mm daha uzun ve 44 mm daha geniş olan yeni Kuga'nın aks mesafesindeki artışsa 20 mm. Yüksekliği 20 mm azalmasına rağmen önde 13 mm arkada da 35 mm daha fazla baş mesafesi iddiası taşıyan yeni nesilde sunulan kızaklı arka koltuklarla birlikte diz mesafesini veya bagaj hacmini arttırmak mümkün
İç mekanda Focus ve Fiesta gibi son dönem modellerini andıran yapı dikkati çekerken 12,3 inçlik dijital gösterge tablosunda sektör için bir ilk olan esnek tasarım kullanılmı
Motor seçeneklerinde 1,5 lt'lik benzinli (120 HP ve 150 HP) ve dizel (120 HP) motorlar güncel Focus'tan tanıdık. 2,0 lt'lik dizel (150 HP) motorla birlikte gelen mild (yarı) hibrit versiyonun ortalama yakıt tüketimi 5,0 lt/100 km. 2,5 lt'lik benzinli motorun görev yaptığı plug-in (şarj edilebilir) hibrit versiyonun ortalama yakıt tüketimi 1,2 lt/00 km. 14,4 kWh kapasitel lityum iyon batarya yaklaşık 50 km'lik elektrikli sürüş menzili sağlarken bataryayı yaklaşık 4 saatte şebeke elektriğinde şarj etmek de mümkün. İspanya'da üretilecek olan yeni nesil 2020 başında satışa sunulacak