YENİ ARABA TEKNOLOJİLERİ VE YAPAY ZEKA

EUPHRAT

Mevsim.Org Doğru Adrestesiniz
Yönetici
Katılım
3 Ocak 2017
Mesajlar
1,197
Tepkime puanı
2,691
Puanları
113
6513


Yeni Araba Teknolojisi, Önümüzdeki Yılın Piyasasında Kalacak Gibi Görünüyor
Bir zamanlar aspirasyon teknolojileri somut hale geldikçe, ticari otomobil pazarı ulaşımda daha fazla seçenek sağlayacak gibi görünüyor. Bunalmış tüketiciler için bunun anlamı nedir?

Taşıt endüstrisi, son yıllarda endişe verici hızda sürdüğümüz yollarda , kendi kendine sürüş ve elektrikli otomobillerden , kendilerine hizmet eden araçlara kadar devrim yaratıyor . Fosil yakıtların azaltılması yolundaki dürtüden kaynaklanan bu durum , önümüzdeki aylarda bir sonraki araçlarını finanse etmek isteyen karışık tüketicilere sahip üreticileri ve bayileri bırakıyor mu?

Taşıt endüstrisi, son yıllarda endişe verici hızda sürdüğümüz yollarda , kendi kendine sürüş ve elektrikli otomobillerden , kendilerine hizmet eden araçlara kadar devrim yaratıyor . Fosil yakıtların azaltılması yolundaki dürtüden kaynaklanan bu durum , önümüzdeki aylarda bir sonraki araçlarını finanse etmek isteyen karışık tüketicilere sahip üreticileri ve bayileri bırakıyor mu?

AGH? BEVs? PHEV'ler ve HEV'ler? Liste devam ediyor!


Electrc araç şarjı


Elektrikli araçlar, gaz pompasını bir prize takma noktası için değiştirir.
Bugünlerde araç teknolojisi inanılmaz bir şey değil, ancak EV'ler, BEV'ler, PHEV'ler ve HEV'ler arasındaki farkın tam olarak parçalanması zor olabilir. Bir pazarlama ekibinin yakın bir gelecekte kendilerini paketten ayırmanın yollarını bulmaları nedeniyle karşılaşmaları gereken bir engeldir.

EV'ler ve BEV'ler

EV'ler (elektrikli araçlar) ve BEV'ler (elektrikli piller) tamamen elektrikli otomobillerdir, yani benzin veya dizel ile çalışmazlar. Bununanlamı, egzoz dumanı ve bulunmayan emisyonların olmaması, onlarıöncelikli listelerinin başında çevre ile satın almak isteyenler için popüler bir seçenek haline getiriyor.
EV'lerin ve BEV'lerin bir avantajı, elektrik motorlarının geleneksel bir benzinli veya dizel araçtan daha az hareketli parçaya sahip olmasıdır. Bu, yakıt maliyetlerini, yağları, bujileri ve geleneksel araçlarla birlikte gelen diğer birçok tipik bakım maliyetlerini azaltır veya ortadan kaldırır.
Şarj işlemi her zaman önemli bir bağlantı noktası olmuştur, ancak kablosuz şarjçok uzak olmayan bir gelecekte bunun bir görüşme noktası haline gelmesi için ayarlanmış görünüyor. Bu destek teknolojisiyle, sürücüler artık aracın her meyve suyuna ihtiyacı olduğunda menzil için endişelenmek ya da şarj istasyonları bulmak zorunda kalmayacaklar. Uluslararası Taşımacılık Yenilik Merkezi (ITIC) CTO'su Joachim Taiber, “İki tür kablosuz şarjınız var” diyor. “İlk tip bir araç dururken. Bu park edilmiş veya örneğin bir şehirde kırmızı ışıkta durduğu anlamına gelebilir. İleriye bakacak şekilde, ikinci bir tip, bir EV'nin hareket ederken şarj olmasını sağlar. Bir araba şarj etmek için yoldaki bir dizi bobin üzerinde sürülebilir. Birden fazla aracı durdurmalarına gerek kalmadan paralel olarak şarj edebilirsiniz. ”Bir otoban şeridi yerine gelecekte otoyolda bir şarj şeridinin olması mümkün olabilir. Ancak, bir şarj hattı büyük bir altyapı projesi olacaktır.

PHEV'ler ve HEV'ler

PHEV'ler (plug-in melezleri) ve HEV'ler (hibrit elektrikli arabalar) biraz farklı bir önermedir. Bu teknolojiler, elektrikli ve benzinli motorlara sahip olup, sürücülerin kısa mesafeleri daha düşük maliyetle daha az kirlilikle ve fosil yakıtları kullanarak daha uzun mesafelerle elektrikle seyahat etmelerini sağlar. Geçmeli hibritlerin dezavantajı, hala birçok hareketli parçaya sahip, fosil yakıt yanan bir motordur.

ABD'deki EV'ler büyük olasılıkla akşamları yoğun olmayan saatler boyunca şarj olurken, çoğu belediye elektrik üretmek için kömür kullanmaya başladı. Buna rağmen, ABD’nin çoğu bölgesinde EV’ler hala çevre için daha iyi durumda. Şebeke daha sürdürülebilir veya çevre dostu hale geldiğinden, tam eklenti EV’lerin ABD’nin herhangi bir yerinde en iyi çevre seçimi olması mümkün
Tüketici ne seçerse seçsin, elektrikli araçlar fiyatlarının çok daha makul - ve uygulanabilir olması - son yıllarda kabul oranlarını yükseltmek ve yollarda daha çevre dostu otomobiller çıkarmak için çabaları nedeniyle çok popüler olduğunu kanıtladı. .

İngiltere hükümeti, yakın zamana kadar elektrikli araçların alım fiyatını İngiltere sakinleri için daha erişilebilir bir orana düşüren “takılabilir araç hibesi” sayesinde sıfır emisyonlu araçlarda 4.500 £ 'a varan indirimler teklif etti. Aslında, bu bağlı şirket o kadar başarılı oldu ki , yola 167.000'den fazla eklenti EV verdi.
ABD'de “Federal İç Gelir Servisi (IRS) vergi kredisi ABD'de kullanılmak üzere satın alınan yeni EV başına 2,500 ila 7,500 ABD dolarıdır. Vergi kredisinin boyutu aracın boyutuna ve batarya kapasitesine bağlıdır” gov. “Bireysel araçlar için spesifik vergi kredisi tutarları öğrenmek FuelEconomy.gov ziyarete etmek Elektrikli Araçlar için Vergi Kredileri ve Melezler içinde Plug-Vergi Kredi sayfalarında. Bu vergi kredisi, Amerika Birleşik Devletleri'nde her üretici tarafından 200.000 nitelikli EV satılmış olana kadar geçerli olacak, bu noktada kredinin söz konusu üretici için elden çıkarmaya başlaması. Şu anda, henüz hiçbir üretici aşamalı olmamıştır. ”
Böylece, tüketicilere uzun vadeli tasarrufların lehine ilk fiyatlandırma engellerini aşmaları sağlanırken, elektrikli araç yeniliklerindeki son gelişmeler, fiyatlar düşmeye devam ettikçe EV pazarını büyütmeye ve daha temiz, daha yeşil seçeneklere olan ihtiyaç arttıkça devam edecektir.

Peki ya Özerk Araçlar?


Özerk araçlar


Özerk araçlar heyecan vericidir, ancak hala somut teknolojiden daha fazla kavram kanıtıdır.
Kendi kendine park etme, otomatik acil frenleme ve şerit tutma yardımı, insan hatası nedeniyle yollarımızdaki ölümleri azaltmak için tasarlanmış özelliklerin tümüdür. Ancak, gelişimin bu erken aşamasında yatırıma değer mi?

Araç endüstrisinin fütüristleri, araçsız sürücüyü kontrol etmek, yönlendirmek ve sürmek için sensörleri ve yazılımı bir araya getiriyor. Teknoloji üreticileri, sürücüsüz ve otonom otomobillerin geleneksel araçların yerini alacağını, böylece otoparkların tekrar park haline geleceğini ve yol ölümlerinin düşeceğini söylüyor - en azından amaç bu.

Araç endüstrisinde teknoloji, hızlanan ve kendi kendine park eden arabalar gibi yapay zekayı (AI) kullanarak, direksiyon simidine dokunmaları gerekmeyecek bir geleceğe hazırlanmak için hazırlanmıştır.

Uber'in kendi kendini süren prototipleri, iç haritalarını oluşturmak için diğer sensörlerle birlikte altmış dört lazer ışını kullanıyor. Google’ın prototipleri çeşitli aşamalarda da lazerler, radarlar, yüksek güçlü kameralar ve sonar kullandılar,

Sürücüsüz bir araç satın almanın faydaları ve maliyetleri hâlâ havada. Bu aşamada herkesin tahmininde bulunuyor. Sürücüleri, güvenliği, eşitliği, çevreyi ve halk sağlığını nasıl etkileyeceklerini değerlendirmek için tam olarak denenmesi ve denenmesi gereken çok sayıda teknoloji bulmacası hala var.

Otomobil Teknolojisi Hızlı Yolda Hızlanıyor


Otoyolda araba


Yeni araç teknolojisini kullandığımız için otoyollarımız önümüzdeki yıllarda nasıl değişecek?

Er ya da geç, otomobiller kendi mekanik problemlerini teşhis edebilecek, randevular için kendilerini rezerve edebilecek, sigortalarını yenileyebilecek, sesle kontrol edilebilecek, akıllı kontrol panelleriyle desteklenebilecek ve kendilerini sürdürebilecekler.
Heyecan verici olsa da, bu teknolojiler zaten dikişlerde patlamış olan bir piyasayı benzinli, dizel, elektrikli, hibrit, yarı özerk ve hızla gelişen kendi kendini süren araçlarla doldurmaya devam edecek. Öyleyse, endüstrinin görevi yalnızca bu yeni özelliklerin geliştirilmesinde değil, aynı zamanda seçimler tarafından boğulmuş bir pazar tarafından anlaşılabilir ve satılabilir bir şekilde paketlenmesinde de bulunur.
 

Ekli dosyalar

  • 1566294580506.png
    1566294580506.png
    444.2 KB · Görüntüleme: 74
Üst
Alt