Seo nedir?

EUPHRAT

Mevsim.Org Doğru Adrestesiniz
Yönetici
Katılım
3 Ocak 2017
Mesajlar
1,197
Tepkime puanı
2,691
Puanları
113
Arama Motoru Optimizasyonu bugünün rekabetçi pazarında yapmak kolay bir şey değildir.
SEO hakkındaki kitlemizden çevrimiçi yayınlarımızı ve ilgi alanlarımızı inceledikten sonra, SEO hakkındaki önceki tüm yayınlarımızı bu makalede birleştirdik.
seo-nedir.jpg

SEO Nedir?
Çevrimiçi Mağazalar ve SEO
Çevrimiçi bir mağaza açmak için birçok seçenek var. WordPress tarafından WooCommerce. 3 milyondan fazla kurulumla (WordPress web siteleri) kullanıldığında, görmezden gelemezsiniz.

1595113754595.png


İşletmenizin çevrimiçi satış yapabilmesi için bir e-ticaret mağazası oluşturmak gerekir. Mevcut durumda işletmeler ile uyum sağlamalıdır. Artık daha sonra ertelenecek bir şey değil. Ancak doğru olanı erken seçmek size para kazandırabilir. Özellikle SEO mağazanızı pazarlamayı ve optimize etmeyi planlıyorsanız. Ve başka bir aylık uygulama için ödeme yapmadan.
Neden WordPress?
WordPress, tüm CMS'lerin (İçerik Yönetim Sistemi)% 65'inden fazla pazar payına sahiptir ve çevrimiçi web sitelerinin% 35'inden fazlası bunu kullanmaktadır. Pazarlamacılar ve web sitesi yöneticileri için stratejik bir araçtır. Bir içerik uzmanıysanız, WordPress'i zaten tercih edersiniz. Ancak, reklam yerine özel temalar öneriyoruz. Ticari temalar, toplu satışları hedefler ve sektöre özgü değildir.

Shopify, çevrimiçi satışlar için kapalı uçtan uca bir sistemdir. Ancak, WordPress'in daha güçlü bir e-Ticaret stratejisi oluşturabildiğini tespit ettik. Uygulandığında, WordPress bilgi içeriğiniz için bir platformdur. Dönüşümlerinizin nerede olacağı gibi.
Uzun Form İçeriği
Peki Google’ın bir dizi anahtar kelime için web sitenizin içeriğini beğenmesini nasıl sağlıyorsunuz? Uzun Biçimli İçerik oluşturmaktır.

Ancak sınırlı kaynağınız varsa, buna zaman ayırmalısınız. Uzun içerik, büyük bir içerik parçası oluşturma stratejisidir. Mikro içeriğe genişletilebilen video, blog gönderileri veya resimler gibi. Esasen sosyal medyada paylaşmak için daha küçük parçalar. Ardından, sütun sayfalarınıza geri dönün.
Konu Kümesi
Konu kümesi yaklaşımı ile başlayın. Kullanıcıları daha fazla bilgi içeren bir sayfaya yönlendiren içerik oluşturma fikri. Böylece üzerinde harekete geçirici mesajlar (CTA) var.

Bu nedenle hedef konuda bir sütun sayfası oluşturmaya başlayın. 1000'den fazla kelime olacak, bu yüzden SEO'ya başlamak için bunu oluşturan hiçbir kısayol yok.

Bu, kitleniz için mükemmel bir kaynaktır ve son derece değerlidir. Bu sayfayı SEO için optimize etmek, onu backlink edinme çabalarınızın hedefi haline getirmektir. Web sitenizde (yerinde) ve site dışında olanlar.
Sütun İçeriği
Bu sütun sayfasına bağlantı veren yaklaşık 6-12 blog yayını oluşturun ve sütun sayfasının onlara geri bağlandığından emin olun. Bu makaleler veya blog gönderileri, bağlantılarınızda kelimeler içermelidir. “Ayrıca okuyun (burada anahtar arama terimi)” veya “siz de beğenebilirsiniz (burada anahtar arama teriminiz)”.
Bu tür içerik elbette sütun sayfasının konusuyla ilgilidir. Bu, sağlanan bilgileri genişletir.
Şimdi, sütun sayfasını tanıtın
E-posta listenize bülten olarak gönderin ve her yayını bülteninizin yeni bir bölümü olarak kullanın.

Sosyal medya, okuyucuların makalelerinize geri bağlantılar eklemesini sağlar. Bu okuyucular ilgili blog yayınlarından da geçeceklerdir. Böylece oturum başına süresini artırarak, web sitenize meşgul olun. Google bu sinyali görmeyi çok seviyor - Bekleme süresi.
Google'ın Beğendikleri
Google, web sitenizdeki bilgilerin katılımını, alaka düzeyini ve güvenini ölçer. Kaliteli geri bağlantılar sayfalarınıza yetki getirir. Bu, blogunuzun makalelerinin sıralama yeteneğini etkiler.

Google, sütun sayfasında hedeflediğiniz anahtar kelimeler için web sitenizi beğendiklerini görmek istiyor. Bu blog yazılarının yazılması kolay değildir. Bu yüzden, profesyonel ve konularınızı bilen bir içerik yazarına ihtiyacınız olacak. Bir SEO metin yazarı değil, bir metin yazarı arayın.

Bu sütun sayfasını daha sonra e-Kitap gibi bir içerik teklifine yeniden yerleştirebilirsiniz. Veya bir e-posta kursu veya video serisi oluşturun. Olasılıklar neredeyse sınırsız. Blogları bir temas noktası olarak kullanarak okuyucuları besleyebilirsiniz. Gelen pazarlama için bir kitle oluşturur.

Sıklıkla yönetebileceğiniz bir temelde yazın. Ulaşamayacağınız bir hedef belirlemeyin. Her 3 ayda bir bir sütun sayfası ve destekleyici blog yayınları yapmalısınız. Bu tür bir uygulamayı kolayca ölçeklendirebilir ve optimize edebilirsiniz.
Okuyucu ve SEO için konuyu biçimlendirme
Makalelerinizi, resimlerinizi, videolarınızı ve teknik SEO uygulamanızı biçimlendirmek önemlidir.

Bir WordPress web siteniz varsa, bir SEO eklentisi yükleyin. Ancak bu, SEO sorunlarınızı çözmenin sonu değildir. Size hatalarınızı ve boşluklarınızı gösterecektir.

İnsanların gerçekten aradığı kelimelere odaklandığınızı bilmeniz gerekir. Aksi takdirde, hiç kimsenin kullanmadığı bir terim için optimizasyon yaparsınız. Bir numarayı sıralayabilirsiniz, ancak yine de trafiğiniz olmaz.
Önce SEO sorunlarınızı düzeltin
Sizin için neyin en iyi olduğunu keşfetmek için araştırma ve geliştirme alanında çok sayıda çalışma başlatabilirsiniz. Alan adınız veya bir rakip analizi ile başlayabilirsiniz.

SEO bir set değildir ve düzeltmeyi unutun. Arama motorları ve eklentiden en iyi şekilde yararlanmak için ek çaba ve bilgi gerektirir. Ayrıca, rekabetiniz zaman ve para harcıyor. Her şey sıralamada sürekli üstünüze çıkmak için.

Okuyucularınızın ne istediğini araştırmak, başlarının içine girmeyi gerektirir. CSI, annenin hala izlediğini gösteriyor. Bunu anlamak 10 dakikadan fazla sürüyor, ancak çok fazla çalışma var ve bunu yapmak için zaman gerekiyor. Zaten kimin geldiğini bilmeden, onlar için veya göstermek istedikleriniz için nasıl yazabilirsiniz?

Sağlıklı bir TO (Tıklama-Oranı) sizin için bunu yapabilir.
İçeriğinizi denetleyebilir ve size nerede olduğunuzu söyleyebilir ve ayarlamanız için yardım sunabiliriz. Hızlı bir düzeltme değil. Yazmak bir sanattır, ancak yalnızca arama motoru için yazmak da işe yaramaz. Her zaman okuyucularla ilgili olduğunu unutmayın.
SEO İçeriği” diye bir şey yoktur
SEO sorunları ile uğraşıyorsanız, bir içerik sorununuz olabilir. Arama motoru yalnızca sayfadaki kelimelere ve resimlere dayalı olarak sıralanmaz. Daha ziyade bu içerik ilgi çekici ve yararlıysa.

Kullanıcılar sonuca daha fazla tıkladıklarında, makalenizle ilgili terimler için daha fazla sıralama yapabilirsiniz.

İçerik kolayca okunmalı ve orada “öteki çocuklar” gibi olmayan bir şekilde yazılmalıdır. İlginç ve kullanışlı hale getirin. Çok fazla kopya olduğunu hissetseniz bile, okuyucularınızın ilgisini çeken şaşıracaksınız.

İçerik, Google Bot için değil, onlar için optimize edilmiştir.
Bağlayın!
Sitenizdeki diğer makalelere ve sayfalara bağlanmaya başlamak için harika içerik yazmaya başladıktan sonra.

Hatta içeriğinizde referans verdiğiniz sitelere bağlantı vererek kredi verin. Geri bağlanabilirler! Ayrıca, sadece iyi niyet ve orijinal yazara web sitenize eklediğiniz teklifler için uygun kredi verir.

Ne yazık ki, yayınlanmakta olan içeriğin çoğunun bağlantılandırılmaya değmez. % 75'i sıfır gelen bağlantı alıyor. Bağlantılar istiyorsanız, içeriğe "daha fazlası daha iyidir" yaklaşımını unutun. Onun yerine kalite ile gidin. İçeriğiniz yalnızca gerçekten istisnai ise - Seth Godin'in söylediği gibi “dikkat çekici” bağlantılar oluşturacaktır.
 
Üst
Alt