SEMRUSH İLE WEB SİTE TRAFİĞİ ANALİZİ VE OPTİMİZE EDİLMESİ

EUPHRAT

Mevsim.Org Doğru Adrestesiniz
Yönetici
Katılım
3 Ocak 2017
Mesajlar
1,197
Tepkime puanı
2,691
Puanları
113
Rakibinizin stratejisini kırmak kulağa hoş geliyor. Aynı anda bir grup rakip için dijital pazarlama kanallarına genel bir bakış edinmeye ne dersiniz? Bu, Trafik Kaynakları Karşılaştırma'nın sizin için yaptığı şeydir .

SEMrush Traffic Analytics aracında Trafik Kaynakları raporuna yalnızca birkaç sütun eklendi, size rakipleriniz için hangi kanalların en iyi performansı gösterdiği hakkında net bir fikir verebilir.

  • Grup Trafik Bölünmesi , belirli bir kaynaktan gönderilen karşılaştırılan alanların her birine gönderilen trafik dağılımını gösterir.
  • Trafik Payı , belirli bir trafik kaynağından karşılaştırdığınız tüm etki alanlarına gönderilen toplam trafik hacminin yüzdesini gösterir.
SEMrush: Trafik Kaynakları ile Pazarlama Stratejilerini Analiz Etme ve Optimize Etme image 2


SEMrush Traffic Analytics kullanıcıları, Trafik Kaynakları özelliğine bu ilaveyi istedi. İşte bu karşılaştırmanın faydalı olabileceği ana durumlar:

  • Pazarlama stratejinizi önceden planlamak için
İster daha fazla dijital platformda ister yeni bir alanda olun, Trafik Kaynakları Karşılaştırması, rakipleriniz için birden fazla kanalın etkinliğini ortaya çıkarmanıza ve bütçenizi bunlara ayak uydurmak için ayırmanıza yardımcı olacaktır.

  • Gerçekçi kriterler belirlemek için
Her kanalın rakipleriniz için ne kadar trafik üretme eğiliminde olduğunu gördüğünüzde, bu kaynaklardan kendiniz için ne bekleyeceğiniz konusunda net bir fikir edinebilirsiniz. Sadece zor değil aynı zamanda ulaşılabilir KPI'ları belirlemek için Grup Trafik Bölünmesine bir göz atın.

  • Daha iyi rol modelleri bulmak için
Trafik Kaynakları Karşılaştırma grafiklerine bakarak, her kanaldaki en iyi performansı bireysel olarak tanımlayabilirsiniz. Belirli bir platformdan en çok trafiği kimin ürettiğini öğrendikten sonra, içeriklerini analiz ederek daha derine dalabilirsiniz.

  • Belirli bir sektör için dijital pazarlama eğilimlerini kontrol etmek için
Özellikle yeni bir niş veya pazar gözlemlediğinizde, bu bilgi sizin için değerli olacaktır. Seçilen sektördeki şirketler SEO için ücretli reklamlardan vazgeçiyorlar mı? Yoksa başvuru programları yerine sosyal medya tanıtımına yatırım yapıyorlar mı? Bu soruları yanıtlamak için dinamik olarak Grup Trafik Payına bakın.

  • Potansiyel bir müşterinin stratejisindeki boşlukları bulmak için
Yeni bir müşteri için bir pazarlama teklifi hazırlıyorsanız, önceki kampanyalarının nerede ihlal edildiğini bilmeniz gerekir. Trafik Kaynaklarını ana rakipleriyle karşılaştırarak, mevcut stratejilerinin hangi bölümlerinin optimizasyon gerektirdiğini tespit edebilirsiniz. Potansiyelinizin acısını ve puanlarını ne kadar iyi bilirseniz, onları etkileme ve aslında sözleşmeyi alma şansınız o kadar artar.
 
Üst
Alt