EUPHRAT
Yönetici
- Katılım
- 3 Ocak 2017
- Mesajlar
- 1,197
- Tepkime puanı
- 2,691
- Puanları
- 113
Tatillerin hızla yaklaşmasıyla birlikte, müşterilerin kredi kartları hem mağazalarda hem de çevrimiçi olarak iş başında. Ancak, mükemmel bir hediye bile sinir bozucu bir satın alma deneyimi ile başa çıkmak için yeterli bir neden olmayabilir.
Bir göre Zendesk yeni bilgi grafiğinde , çevrimiçi alışveriş yapanların% 77 bir satın alma yapmadan önce bir kişiyle konuşmak istiyorum , ve% 50'nin üzerinde etkileşim eksikliği onların alışveriş terk etmelerini istenir söyledi. Mağazalardaki satış görevlileri, müşterilerle etkileşimde bulunmak için iyi bir koçluğa sahiptir, ancak bir şirket bu kişisel dokunuşu çevrimiçi olarak nasıl enjekte edebilir?
Canlı sohbet yoluyla . Veriler, sohbetin satış ve servis liderlerinin düşündüğünden daha güçlü olduğunu gösteriyor. Örneğin, çevrimiçi alışverişleri sırasında bir şirket temsilcisiyle sohbet etmeye davet edilen müşterilerin% 94'ü, deneyimlerinden memnun olduklarını söyledi . Ve mutlu müşteriler genellikle müşterileri tekrar eder. Sohbet, destek almaktan çok daha anlıktır , alıcıların çoklu görev yapmasına ve bekleme süresini ortadan kaldırmasına izin verir. Başka bir deyişle, yardım arayan site ziyaretçileri sıcak (ve ucuz) müşteri adaylarıdır .
Satış liderleri, kuruluşunuzun çevrimiçi sohbet müşteriler için canlı bir sohbet seçeneğine sahip değilse , hizmet müdürünüzle sohbet etmek isteyebilirsiniz.
KAYNAK
Bir göre Zendesk yeni bilgi grafiğinde , çevrimiçi alışveriş yapanların% 77 bir satın alma yapmadan önce bir kişiyle konuşmak istiyorum , ve% 50'nin üzerinde etkileşim eksikliği onların alışveriş terk etmelerini istenir söyledi. Mağazalardaki satış görevlileri, müşterilerle etkileşimde bulunmak için iyi bir koçluğa sahiptir, ancak bir şirket bu kişisel dokunuşu çevrimiçi olarak nasıl enjekte edebilir?
Canlı sohbet yoluyla . Veriler, sohbetin satış ve servis liderlerinin düşündüğünden daha güçlü olduğunu gösteriyor. Örneğin, çevrimiçi alışverişleri sırasında bir şirket temsilcisiyle sohbet etmeye davet edilen müşterilerin% 94'ü, deneyimlerinden memnun olduklarını söyledi . Ve mutlu müşteriler genellikle müşterileri tekrar eder. Sohbet, destek almaktan çok daha anlıktır , alıcıların çoklu görev yapmasına ve bekleme süresini ortadan kaldırmasına izin verir. Başka bir deyişle, yardım arayan site ziyaretçileri sıcak (ve ucuz) müşteri adaylarıdır .
Satış liderleri, kuruluşunuzun çevrimiçi sohbet müşteriler için canlı bir sohbet seçeneğine sahip değilse , hizmet müdürünüzle sohbet etmek isteyebilirsiniz.
KAYNAK