EUPHRAT
Yönetici
- Katılım
- 3 Ocak 2017
- Mesajlar
- 1,197
- Tepkime puanı
- 2,691
- Puanları
- 113
İlk banner reklam 1994'te AT & T tarafından yayınlandı ve 'buna tıklayın' yazıp% 44 TO elde etti. Şaşırtıcı olan ve iyi olmayan bir şekilde, bugün hala afiş reklamları yayınladığımız ve% 0.044'lük bir TO’yu kabul etmekten hayal kırıklığına uğradığımız için mutluyuz. Reklamcılık algısını değiştirmemiz ve etkisiz reklamların ve bizi engellemek için reklam engelleyicilere yönelen kullanıcıların akışını durdurmamız gerekir.
Çevrimiçi reklamcılık, sizi olmak istediğiniz yerden uzağa götürmek veya görmek istediklerinizi engellemek için tasarlanmıştır. Kullanıcılar, izlemekte oldukları içerikten uzaklaşmak istemezler ve markaların müdahaleci ve ürkütücü reklamlara uyması büyük bir hayırdır.
AI’nın buzzwords, büyük veri ve blok zinciri, son kullanıcı için hiçbir şey ifade etmiyor ve 1 milyar kişi, 2019’da tahmini maliyeti 35 milyar dolar (eMarketer) olan reklam engelleyicilerini benimsedi. Etkileyici, rahatsız edici reklamların yükselişine paralel olarak düştü. Marc Pritchard bunu son zamanlarda şöyle demiştir: “Çok fazla hedef aldık ve çok dardık. Markanız ne kadar büyük olursa, geniş erişime ve o kadar az hedefe ihtiyaç duyan medyaya ihtiyacınız var.
Peki iyi haber ne?
Bir cevap, çok iyi sebeplerden dolayı 'chatvertising'. Fakat öncelikle, 'chatvertising' nedir? Basit bir ifadeyle, sohbet tarzına benzer bir deneyim içinde sunulan, konuşma tarzı bir reklamdır. Cavai, karar ağacı temelli bir model kullanarak, konuşma tarzı reklamcılığa öncülük eden bir platformdur ve bu oldukça ilgi çekici reklam modelinin, esas olarak tüketicinin ihtiyaçlarına yanıt olarak nasıl büyüdüğünü ilk elden görüyoruz. Bu ihtiyaçlar, örneğin, işletmelerle konuşmak için mesajlaşmayı kullanmak isteyen global olarak 9/10 tüketici tarafından ifade edilmektedir. 2018'de sohbet uygulamaları aracılığıyla, sosyal medya ve tarayıcı etkileşimlerini aşarak 72 trilyon mesaj gönderildi. Ayrıca, tüketicilerin% 53'ü, bir sohbet uygulamasıyla (eMarketer) iletişim kurabilecekleri bir şirketten satın alma olasılıklarının daha yüksek olduğunu söylüyor.
Tüketiciler artık mesajlaşma uygulamaları ve sosyal medya aracılığıyla anlık iletişim biçimlerini talep ediyorlar; sohbetler neredeyse telefon ve postayı değiştirdi. Bu, sohbet tarzına benzer bir çerçevede verilen konuşma tarzı reklamların gerçekten kendine has bir yeri olduğunu gösteriyor.
Pazarlamacıların bu eğilimi kullanması gerekir ve çevrimiçi reklamcılık geleneksel olarak tek yönlü reklamcılığa odaklanırken, 'sohbet reklamcılığının' çarpıcı artışı, reklam mesajları satın alan, etkileşimde bulunan, görüntüleyen ve yanıt veren müşteri sayısını artırmaktadır. Desenin% 0.044 TO'sunu yendi mi? Tabi lan. Müşterilerimiz,% 3.2 -% 4.4 oranında bir sohbet oranı ile tüketici ilişkilerinde çarpıcı bir gelişme buldular.
Müşteri deneyimi son 2-3 yılda kökten değişti ve tüketici etkileşimi dijital kanallara yayıldı. Vodafone, 11 ülkede chat bot Tobi'yi tanıttı ve gelecek yıl boyunca beş pazar daha bekleniyor ve bu da tüketicilerin 1-2-1 kişi ile temas kurmasını istediği ve pazarlamacıların duygusal ve rasyonel düşüncelerini göz önünde bulundurmaları gerektiğinden kaynaklanıyor.
Seyahat, sohbetleri kucaklayan bir sektördür ve otomasyon, müşteri deneyimini, elde tutma ve satışları önemli ölçüde geliştirmiştir. Cavai'de, bir otele ulaşmadan önce müşterileriyle iletişim kurmak için sohbet etme özelliğini kullanan ve onlara gelişmiş bir deneyim sunan birçok otel müşterisi vardır. 'Chatvertising' yoluyla kişisel bir bağlantı oluşturarak, oteller verileri ziyaretlerinden önce, ziyaret sırasında ve sonrasında kişiselleştirmek için verileri kullanır.
Konuşma tarzı reklamcılığı benimseyen CMO'ların gördüğü değer, ödüllere ulaşmak ve müşterileriyle güçlü ve duygusal bir bağlantı kurmak. Pazarlamanın geleceği müşterinizle bağlantı kurmaktır ve bunu yapmanın en iyi yollarından biri reklamlarla onlarla sohbet etmektir. Bu tarz, konuşma tarzı reklamcılığın, geliri etkisiz hale getirdiğini ve bir kez daha, tüketicinin katılımı ve dolayısıyla fiili olarak müşteri deneyimini ön plana çıkardığını gördüğümüz gibi izleyin.
Çevrimiçi reklamcılık, sizi olmak istediğiniz yerden uzağa götürmek veya görmek istediklerinizi engellemek için tasarlanmıştır. Kullanıcılar, izlemekte oldukları içerikten uzaklaşmak istemezler ve markaların müdahaleci ve ürkütücü reklamlara uyması büyük bir hayırdır.
AI’nın buzzwords, büyük veri ve blok zinciri, son kullanıcı için hiçbir şey ifade etmiyor ve 1 milyar kişi, 2019’da tahmini maliyeti 35 milyar dolar (eMarketer) olan reklam engelleyicilerini benimsedi. Etkileyici, rahatsız edici reklamların yükselişine paralel olarak düştü. Marc Pritchard bunu son zamanlarda şöyle demiştir: “Çok fazla hedef aldık ve çok dardık. Markanız ne kadar büyük olursa, geniş erişime ve o kadar az hedefe ihtiyaç duyan medyaya ihtiyacınız var.
Peki iyi haber ne?
Bir cevap, çok iyi sebeplerden dolayı 'chatvertising'. Fakat öncelikle, 'chatvertising' nedir? Basit bir ifadeyle, sohbet tarzına benzer bir deneyim içinde sunulan, konuşma tarzı bir reklamdır. Cavai, karar ağacı temelli bir model kullanarak, konuşma tarzı reklamcılığa öncülük eden bir platformdur ve bu oldukça ilgi çekici reklam modelinin, esas olarak tüketicinin ihtiyaçlarına yanıt olarak nasıl büyüdüğünü ilk elden görüyoruz. Bu ihtiyaçlar, örneğin, işletmelerle konuşmak için mesajlaşmayı kullanmak isteyen global olarak 9/10 tüketici tarafından ifade edilmektedir. 2018'de sohbet uygulamaları aracılığıyla, sosyal medya ve tarayıcı etkileşimlerini aşarak 72 trilyon mesaj gönderildi. Ayrıca, tüketicilerin% 53'ü, bir sohbet uygulamasıyla (eMarketer) iletişim kurabilecekleri bir şirketten satın alma olasılıklarının daha yüksek olduğunu söylüyor.
Tüketiciler artık mesajlaşma uygulamaları ve sosyal medya aracılığıyla anlık iletişim biçimlerini talep ediyorlar; sohbetler neredeyse telefon ve postayı değiştirdi. Bu, sohbet tarzına benzer bir çerçevede verilen konuşma tarzı reklamların gerçekten kendine has bir yeri olduğunu gösteriyor.
Pazarlamacıların bu eğilimi kullanması gerekir ve çevrimiçi reklamcılık geleneksel olarak tek yönlü reklamcılığa odaklanırken, 'sohbet reklamcılığının' çarpıcı artışı, reklam mesajları satın alan, etkileşimde bulunan, görüntüleyen ve yanıt veren müşteri sayısını artırmaktadır. Desenin% 0.044 TO'sunu yendi mi? Tabi lan. Müşterilerimiz,% 3.2 -% 4.4 oranında bir sohbet oranı ile tüketici ilişkilerinde çarpıcı bir gelişme buldular.
Müşteri deneyimi son 2-3 yılda kökten değişti ve tüketici etkileşimi dijital kanallara yayıldı. Vodafone, 11 ülkede chat bot Tobi'yi tanıttı ve gelecek yıl boyunca beş pazar daha bekleniyor ve bu da tüketicilerin 1-2-1 kişi ile temas kurmasını istediği ve pazarlamacıların duygusal ve rasyonel düşüncelerini göz önünde bulundurmaları gerektiğinden kaynaklanıyor.
Seyahat, sohbetleri kucaklayan bir sektördür ve otomasyon, müşteri deneyimini, elde tutma ve satışları önemli ölçüde geliştirmiştir. Cavai'de, bir otele ulaşmadan önce müşterileriyle iletişim kurmak için sohbet etme özelliğini kullanan ve onlara gelişmiş bir deneyim sunan birçok otel müşterisi vardır. 'Chatvertising' yoluyla kişisel bir bağlantı oluşturarak, oteller verileri ziyaretlerinden önce, ziyaret sırasında ve sonrasında kişiselleştirmek için verileri kullanır.
Konuşma tarzı reklamcılığı benimseyen CMO'ların gördüğü değer, ödüllere ulaşmak ve müşterileriyle güçlü ve duygusal bir bağlantı kurmak. Pazarlamanın geleceği müşterinizle bağlantı kurmaktır ve bunu yapmanın en iyi yollarından biri reklamlarla onlarla sohbet etmektir. Bu tarz, konuşma tarzı reklamcılığın, geliri etkisiz hale getirdiğini ve bir kez daha, tüketicinin katılımı ve dolayısıyla fiili olarak müşteri deneyimini ön plana çıkardığını gördüğümüz gibi izleyin.