Google ve Facebook; Medya Dünyasına Zararımız yok!

EUPHRAT

Mevsim.Org Doğru Adrestesiniz
Yönetici
Katılım
3 Ocak 2017
Mesajlar
1,197
Tepkime puanı
2,691
Puanları
113
Big Tech’in ayrılma olmasa da düzenleme talebi Batı’da daha da büyüdükçe, Google ve Facebook gönüllü olarak kendilerini daha fazla inceleme ve denetime sunmakta ve içeriğe erişim sağlayarak elde edilen geliri paylaşma konusunda adil davranacaklardır. içeriğin jeneratörleri ile.
6038

Doğru, içerik üreticileri Google’ın arama ve Facebook’un dünyadaki milyarlarca insan tarafından kullanılan paylaşım işlevlerinden yararlanıyor. Bunlar izleyici erişimini kolaylaştırır. Ancak, her şeyden önce içerik oluşturulmamışsa erişebilecek bir şey olmazdı.
İçerik üreticilerinin, içeriklerine erişen izleyicilerden kazanması gerektiği açıktır. Ancak, Google, yalnızca arama yapmayı değil, aynı zamanda reklamları sunan ve dönüşümlerini ve niteliklerini ölçen reklam teknolojilerini de kontrol ettiği için (bu yazının hikayesini Venkat Ananth ve Shelley Singh tarafından inceleyin ve tahminlerinin doğruluğunu değerlendirmek için başkalarına veri sunmaz) , Google lehine önemli bir önyargı var.

Google ve Facebook’un Hindistan’ın dijital reklam gelirlerinin% 68’ini köşeye sıkıştırdığı tahmin ediliyor. Bu, baskı geliri, okuyuculardan dijital versiyonlara geçişten tehdit altında olan geleneksel haber kuruluşlarının, reklamcılıktaki döngüsel yavaşlama tehdidi altındaki ticari uygulanabilirliğini tehdit ediyor.

Bu kuruluşlar, dijital izleyicilerinden çok fazla gelir elde etmezlerse, içeriklerine erişimden para kazanma işlemlerinin büyük bir kısmı Google ve Facebook tarafından yapıldığı için, onları demokrasinin dördüncü mülkü olarak adlandırılmaya uygun hale getiren içerik üretme yetenekleri küçülür. .

Dünyayı dijital düzenlemede yöneten AB, Google’dan ve Facebook’tan içerikten elde ettikleri gelirleri içerik üreticileri ile paylaşmaya zorlayacak kuralları aktif olarak düşünüyor. Hindistan'ın davayı izlemesi mantıklı olacaktır.
Verilerin mülkiyeti de dahil edilmiştir. Bir tüketici bir haber sitesinde belirli bir ürüne ilgi gösterirse, bu verinin sahibi kimdir? Reklam teknolojisinin şu andaki çalışma şekli, Big Tech bu verileri tekelleştiriyor. Veri düzenlemesi bunu değiştirmeli.
 
Üst
Alt