EUPHRAT
Yönetici
- Katılım
- 3 Ocak 2017
- Mesajlar
- 1,197
- Tepkime puanı
- 2,691
- Puanları
- 113
Canlı sohbet, satışları artırmaya, kaynakları azaltmaya ve müşterilerinizi daha da mutlu etmeye yardımcı olan harika bir araçtır.
Dolayısıyla, bir kez dalma ve canlı sohbet yazılımını tanıttıktan sonra, yeni müşteri hizmetleri yeteneklerinizden en iyi şekilde yararlanmak isteyeceksiniz doğal. Canlı sohbet sisteminizden ekstra değer elde etmek ve bu kanaldan memnun müşteri sayısını artırmak için en iyi uygulama ipuçlarını burada bulabilirsiniz.
Proaktif Olun
Bir tuğla ve harç dükkanı olsaydınız, kapınızdan giren müşterileri görmezden gelir misiniz? Tabii ki hayır - onları sıcak bir şekilde selamlar ve ihtiyaç duydukları yardımı istersiniz.
Proaktif sohbet özelliği, web sitenize geldikleri andan itibaren, müşterinizi selamlama ve bir yardım teklifini genişletme konusundaki en iyi bilinen uygulamaları çevrimiçi hale getirmenize olanak sağlar .
Müşterileri sohbet etkileşimine davet etmek, sizinle etkileşime geçmelerini sağlamak ve ürün veya hizmetinizi tartışma fırsatı vermek için yazılım içi özelliğini kullanabilirsiniz.
Şirketimin Proaktif Sohbet En İyi Uygulamaları makalesi, alışveriş sitenizdeki müşterileri hedeflemek ve ilgilenmek için erişebileceğiniz bazı ziyaretçi istatistiklerini, ziyaretçileri, farklı konumlardan gelen ziyaretçileri veya hemen çıkma oranı yüksek sayfalarda bulunan ziyaretçileri tekrar gösterir.
Proaktif sohbet, müşterilerinize ulaşmak için gereken kaynak miktarında da büyük bir artış anlamına gelmez. Sohbet öncesi davetini otomatik hale getirebilen ve hatta müşteri türüne göre sohbet davetleri yayınlamanıza izin veren yazılımlar, herhangi bir ek kaynağa ihtiyaç duymadan dönüşüm potansiyelini en üst düzeye çıkarmanıza olanak tanır.
Mobil üzerinden Canlı Sohbeti Tanıtın
Müşteriler giderek sizinle nasıl temasa geçeceklerini seçmeyi bekliyorlar. İnsanların yoğun yaşamları var - işin baskıları arasında ve evdeki telaşlı yaşamlar arasında, müşterinize sizinle iletişime geçmeleri için çeşitli seçenekler sunarak onların kendileri için en uygun kanalı seçmelerine yardımcı olur.
Ancak müşteriler siz farkında olmadıkça, çok kanallı yeteneklerinizi bilmeyeceklerdir.
Cep telefonunuz varsa, müşterilerinizin canlı sohbet sisteminizi bilmelerini sağlayan bir mesaj eklemeyi düşünün. Bu biraz zorlayıcı olabilir ancak insanlara başka seçenekler olduğunu bildirmenin onları farklı bir kanal kullanmaya zorlamakla aynı olmadığını unutmayın.
mobil sohbet mesajınızı nasıl ifade ettiğiniz de önemlidir - araştırmalar, IVR'nin toplam arama deneyiminin% 27'sini şaşırtıcı bir şekilde hesaba kattığını göstermektedir , bu nedenle çok uzun veya müdahaleci olmamalıdır. Bununla birlikte, sistemin faydalarına kısa bir genel bakış sağlamalıdır.
Müşterileriniz daha kısa bekleme sürelerini her zaman memnuniyetle karşılayacak, mobil üzerinden sizinle iletişim kurabilmeyi ve kendilerine e-posta yoluyla bir konuşma yapma yeteneklerini de yardımcı ve beklenmedik bir özelliktir. Bu nedenle, aşağıdaki satırlara bir mesaj eklemeyi düşünün:
"Merhaba! Şu anda müsait kimse bulunmadığından, aramanız kuyrukta. Ancak, web sitemizdeki sohbet işlevini kullanırsanız daha hızlı bir yanıt alabilirsiniz. Cep telefonunuzu kullanarak erişebilirsiniz ve ayrıca bu şekilde konuşmaların kaydını tutabilirsiniz. Ancak, beklemeyi tercih ederseniz, çağrınıza en kısa sürede cevap veririz. ”
Bekleme süreleriniz müşterilerin aynı mesajı birden çok kez duyması için yeterince uzunsa, bu bilgiler tarafından eğitilenden daha çok rahatsız olmaları daha olasıdır.
Web Sitenizde Canlı Sohbeti Görünür Yapın
Kulağa açık gelebilir, ancak canlı sohbet özelliklerinin görünür ve kolayca erişilebilir olduğundan emin olmak, müşterilerinizi bu kanala yönlendirmenin büyük bir parçasıdır. Tarafından Deney sohbet düğmesini özelleştirme değişiklikler iyi take-up sağladığını görebilmenizi ve konumunu, renk, boyut ve görüntülerindeki değişiklikleri dışarı test.
Düğme yerine sohbet özelliği için metin tabanlı bir bağlantı kullanıyorsanız, ilk kez bir düğme kullanmayı deneyin. Gaudy görünmeyecek veya müdahaleci olmayacak kalıcı bir düğmeyi uygulamak ve özelleştirmek kolaydır.
Yeni özelleştirmeleri test ederken, bir seferde yalnızca bir değişiklik yapın. Bu şekilde, sohbet değişikliklerinin arttırılmasında en az hangisinin değiştiğini bilmek yerine, yaptığınız her değişikliğin etkisini değerlendirebilirsiniz.
'Varsayılan Seçenek' Olmak İçin Telefonu Durdurun
Genellikle şirketlerle iletişim kurarken, müşteriler başka şirketlerden bir şirketle iletişim kurabileceklerini düşünmeden önce bir telefon numarası ararlar.
Bazı şirketler telefon numaralarının web sitelerinde görüntülenme şeklini değiştirmeyi seçiyor; bu, birkaç tıklama gerektiren, fiziksel olarak daha küçük hale getirilen veya yalnızca self-servis seçenekleri ilk tüketildikten sonra görüntüleyen bir yere koyuyor.
Sitenizdeki iletişim bilgilerini aktif olarak kısıtlamamanız konusunda endişeleriniz varsa, bu seçenek sizin için uygun olmayabilir. Öte yandan, canlı sohbet seçeneğiniz umduğunuzdan daha az trafik alıyorsa, bunun gibi daha sert bir değişiklik sizin için uygun olabilir.
Bir telefon numarası bulmak daha zor olsa bile, sizin için bir seçenek olmasa da, müşterilerin telefon numaranızı varsayılan olarak aramadıklarından emin olmak için yapabileceğiniz şeyler var. 'Bize Ulaşın' web sayfanızda canlı sohbete, diğer kanallara karşı eşit (veya biraz daha fazla) önem verdiğinizden emin olun .
Telefon numaranız sayfadaki ilk iletişim yöntemi olarak listeleniyorsa, acele olan müşterilerin arama olasılığı daha yüksektir. İlk önce canlı sohbet listeleniyorsa veya tüm iletişim yöntemleri yatay tablo biçiminde listeleniyorsa, müşterilerin bir telefon numarasına atlamak yerine sizinle iletişim kurmak zorunda kalacakları
seçenekleri göz önünde bulundurmaları daha olasıdır.
Facebook Sayfanıza Canlı Sohbet Ekleyin
Artık müşteriler, şirketlere ulaşmak için sosyal medyayı kullanıyorlar - özellikle acil yardıma veya tavsiyeye ihtiyaç duydukları veya bir ürün veya hizmetten şikayet ettikleri durumlarda. Aslında, tüketicilerin% 67'si müşteri hizmetlerinden yardım almak için bir şirketin sosyal medya sitesini kullandı.
Bu nedenle, gün geçtikçe daha fazla şirketin sosyal medya aracılığıyla destek sunması gerekiyor. Bununla birlikte, bu mevcut bir iş akışına dahil olmak için zor ya da pahalı olabilir ve bazı durumlarda rapor değerlendirmesi veya kalite değerlendirmesi yapmak neredeyse imkansızdır.
Bir sosyal medya sayfasından canlı sohbete bağlantı vermek, aynı zamanda herhangi bir sosyal medya etkileşimindeki gecikmeyi ortadan kaldırarak müşteri beklentilerinin ötesine geçmenize ve gerçek zamanlı olarak anında yardım sağlamanıza olanak tanır.
Müşterilerinize anında sizinle iletişim kurma, bu etkileşimleri sosyal medyadan uzak tutma ve canlı sohbet platformu üzerinden desteğinizin kontrolünü yeniden kazanma seçeneği sunmak için sohbet düğmesini bir Facebook sayfasına ekleyebilirsiniz.
Canlı Chat platformunuzun yeteneklerini en üst düzeye çıkarmak ve tanıtmak, yatırım getirisini artırmanın ve müşteri memnuniyetinde kazanç sağlamanın kesin yoludur.
Dolayısıyla, bir kez dalma ve canlı sohbet yazılımını tanıttıktan sonra, yeni müşteri hizmetleri yeteneklerinizden en iyi şekilde yararlanmak isteyeceksiniz doğal. Canlı sohbet sisteminizden ekstra değer elde etmek ve bu kanaldan memnun müşteri sayısını artırmak için en iyi uygulama ipuçlarını burada bulabilirsiniz.
Proaktif Olun
Bir tuğla ve harç dükkanı olsaydınız, kapınızdan giren müşterileri görmezden gelir misiniz? Tabii ki hayır - onları sıcak bir şekilde selamlar ve ihtiyaç duydukları yardımı istersiniz.
Proaktif sohbet özelliği, web sitenize geldikleri andan itibaren, müşterinizi selamlama ve bir yardım teklifini genişletme konusundaki en iyi bilinen uygulamaları çevrimiçi hale getirmenize olanak sağlar .
Müşterileri sohbet etkileşimine davet etmek, sizinle etkileşime geçmelerini sağlamak ve ürün veya hizmetinizi tartışma fırsatı vermek için yazılım içi özelliğini kullanabilirsiniz.
Şirketimin Proaktif Sohbet En İyi Uygulamaları makalesi, alışveriş sitenizdeki müşterileri hedeflemek ve ilgilenmek için erişebileceğiniz bazı ziyaretçi istatistiklerini, ziyaretçileri, farklı konumlardan gelen ziyaretçileri veya hemen çıkma oranı yüksek sayfalarda bulunan ziyaretçileri tekrar gösterir.
Proaktif sohbet, müşterilerinize ulaşmak için gereken kaynak miktarında da büyük bir artış anlamına gelmez. Sohbet öncesi davetini otomatik hale getirebilen ve hatta müşteri türüne göre sohbet davetleri yayınlamanıza izin veren yazılımlar, herhangi bir ek kaynağa ihtiyaç duymadan dönüşüm potansiyelini en üst düzeye çıkarmanıza olanak tanır.
Mobil üzerinden Canlı Sohbeti Tanıtın
Müşteriler giderek sizinle nasıl temasa geçeceklerini seçmeyi bekliyorlar. İnsanların yoğun yaşamları var - işin baskıları arasında ve evdeki telaşlı yaşamlar arasında, müşterinize sizinle iletişime geçmeleri için çeşitli seçenekler sunarak onların kendileri için en uygun kanalı seçmelerine yardımcı olur.
Ancak müşteriler siz farkında olmadıkça, çok kanallı yeteneklerinizi bilmeyeceklerdir.
Cep telefonunuz varsa, müşterilerinizin canlı sohbet sisteminizi bilmelerini sağlayan bir mesaj eklemeyi düşünün. Bu biraz zorlayıcı olabilir ancak insanlara başka seçenekler olduğunu bildirmenin onları farklı bir kanal kullanmaya zorlamakla aynı olmadığını unutmayın.
mobil sohbet mesajınızı nasıl ifade ettiğiniz de önemlidir - araştırmalar, IVR'nin toplam arama deneyiminin% 27'sini şaşırtıcı bir şekilde hesaba kattığını göstermektedir , bu nedenle çok uzun veya müdahaleci olmamalıdır. Bununla birlikte, sistemin faydalarına kısa bir genel bakış sağlamalıdır.
Müşterileriniz daha kısa bekleme sürelerini her zaman memnuniyetle karşılayacak, mobil üzerinden sizinle iletişim kurabilmeyi ve kendilerine e-posta yoluyla bir konuşma yapma yeteneklerini de yardımcı ve beklenmedik bir özelliktir. Bu nedenle, aşağıdaki satırlara bir mesaj eklemeyi düşünün:
"Merhaba! Şu anda müsait kimse bulunmadığından, aramanız kuyrukta. Ancak, web sitemizdeki sohbet işlevini kullanırsanız daha hızlı bir yanıt alabilirsiniz. Cep telefonunuzu kullanarak erişebilirsiniz ve ayrıca bu şekilde konuşmaların kaydını tutabilirsiniz. Ancak, beklemeyi tercih ederseniz, çağrınıza en kısa sürede cevap veririz. ”
Bekleme süreleriniz müşterilerin aynı mesajı birden çok kez duyması için yeterince uzunsa, bu bilgiler tarafından eğitilenden daha çok rahatsız olmaları daha olasıdır.
Web Sitenizde Canlı Sohbeti Görünür Yapın
Kulağa açık gelebilir, ancak canlı sohbet özelliklerinin görünür ve kolayca erişilebilir olduğundan emin olmak, müşterilerinizi bu kanala yönlendirmenin büyük bir parçasıdır. Tarafından Deney sohbet düğmesini özelleştirme değişiklikler iyi take-up sağladığını görebilmenizi ve konumunu, renk, boyut ve görüntülerindeki değişiklikleri dışarı test.
Düğme yerine sohbet özelliği için metin tabanlı bir bağlantı kullanıyorsanız, ilk kez bir düğme kullanmayı deneyin. Gaudy görünmeyecek veya müdahaleci olmayacak kalıcı bir düğmeyi uygulamak ve özelleştirmek kolaydır.
Yeni özelleştirmeleri test ederken, bir seferde yalnızca bir değişiklik yapın. Bu şekilde, sohbet değişikliklerinin arttırılmasında en az hangisinin değiştiğini bilmek yerine, yaptığınız her değişikliğin etkisini değerlendirebilirsiniz.
'Varsayılan Seçenek' Olmak İçin Telefonu Durdurun
Genellikle şirketlerle iletişim kurarken, müşteriler başka şirketlerden bir şirketle iletişim kurabileceklerini düşünmeden önce bir telefon numarası ararlar.
Bazı şirketler telefon numaralarının web sitelerinde görüntülenme şeklini değiştirmeyi seçiyor; bu, birkaç tıklama gerektiren, fiziksel olarak daha küçük hale getirilen veya yalnızca self-servis seçenekleri ilk tüketildikten sonra görüntüleyen bir yere koyuyor.
Sitenizdeki iletişim bilgilerini aktif olarak kısıtlamamanız konusunda endişeleriniz varsa, bu seçenek sizin için uygun olmayabilir. Öte yandan, canlı sohbet seçeneğiniz umduğunuzdan daha az trafik alıyorsa, bunun gibi daha sert bir değişiklik sizin için uygun olabilir.
Bir telefon numarası bulmak daha zor olsa bile, sizin için bir seçenek olmasa da, müşterilerin telefon numaranızı varsayılan olarak aramadıklarından emin olmak için yapabileceğiniz şeyler var. 'Bize Ulaşın' web sayfanızda canlı sohbete, diğer kanallara karşı eşit (veya biraz daha fazla) önem verdiğinizden emin olun .
Telefon numaranız sayfadaki ilk iletişim yöntemi olarak listeleniyorsa, acele olan müşterilerin arama olasılığı daha yüksektir. İlk önce canlı sohbet listeleniyorsa veya tüm iletişim yöntemleri yatay tablo biçiminde listeleniyorsa, müşterilerin bir telefon numarasına atlamak yerine sizinle iletişim kurmak zorunda kalacakları
seçenekleri göz önünde bulundurmaları daha olasıdır.
Facebook Sayfanıza Canlı Sohbet Ekleyin
Artık müşteriler, şirketlere ulaşmak için sosyal medyayı kullanıyorlar - özellikle acil yardıma veya tavsiyeye ihtiyaç duydukları veya bir ürün veya hizmetten şikayet ettikleri durumlarda. Aslında, tüketicilerin% 67'si müşteri hizmetlerinden yardım almak için bir şirketin sosyal medya sitesini kullandı.
Bu nedenle, gün geçtikçe daha fazla şirketin sosyal medya aracılığıyla destek sunması gerekiyor. Bununla birlikte, bu mevcut bir iş akışına dahil olmak için zor ya da pahalı olabilir ve bazı durumlarda rapor değerlendirmesi veya kalite değerlendirmesi yapmak neredeyse imkansızdır.
Bir sosyal medya sayfasından canlı sohbete bağlantı vermek, aynı zamanda herhangi bir sosyal medya etkileşimindeki gecikmeyi ortadan kaldırarak müşteri beklentilerinin ötesine geçmenize ve gerçek zamanlı olarak anında yardım sağlamanıza olanak tanır.
Müşterilerinize anında sizinle iletişim kurma, bu etkileşimleri sosyal medyadan uzak tutma ve canlı sohbet platformu üzerinden desteğinizin kontrolünü yeniden kazanma seçeneği sunmak için sohbet düğmesini bir Facebook sayfasına ekleyebilirsiniz.
Canlı Chat platformunuzun yeteneklerini en üst düzeye çıkarmak ve tanıtmak, yatırım getirisini artırmanın ve müşteri memnuniyetinde kazanç sağlamanın kesin yoludur.