EUPHRAT
Yönetici
- Katılım
- 3 Ocak 2017
- Mesajlar
- 1,197
- Tepkime puanı
- 2,691
- Puanları
- 113
Kaliteli müşteri hizmetlerinin iş dünyasında çok önemli bir rol oynadığını bilmek için bir pazarlama uzmanı olmanıza gerek yok. Müşterileriniz, hakkınızdaki kelimeyi yayan ve müşteri tabanınızı büyütmenize yardımcı olan müşterilerdir.
Pek çok e-ticaret web sitesi, müşterilerin web sitelerinden ayrılmak yerine gerçek zamanlı cevaplar vermek için yardım masası yazılımlarına canlı sohbet desteği eklemektedir . Bir müşteri destek uzmanıyla gerçek zamanlı sohbet, yalnızca alışveriş deneyimleri sırasında müşterilerin güvenini artırmakla kalmaz, aynı zamanda dönüşüm oranlarınızı artırmanıza da yardımcı olur . Amerikalı çevrimiçi tüketicilerin yaptığı bir ankete göre, % 68'i canlı sohbete katılıyor ve% 63'ü tekrar satın almak için canlı sohbete sahip bir web sitesine geri dönmeyi tercih ediyor.
Web Tabanlı Live Chat yazılımı - LiveAgent, web sitenize insan faktörü eklemenize yardımcı olur ve müşteri hizmetleri temsilcilerinize gerçek zamanlı cevaplar sağlamaları için etkili bir şekilde atar.
İşte 5 neden canlı sohbet yazılımı iş bugün için yararlı olmasının nedeni:
Her şeyden önce, canlı sohbetin sunması gereken avantaj, müşteriler için kolaylık olması. Bir Forrester araştırması şunları buldu:
Çevrimiçi tüketicilerin% 44'ü, bir çevrimiçi satın alma işleminin ortasında bir web sitesinin sunabileceği en önemli özelliklerden biriyken, bir canlı ajan tarafından soruların yanıtlandığını söylüyor.
Yardıma ihtiyaç duyan ve bunu elde etmek için canlı sohbeti kullanan iki tür müşteri vardır. Bunlardan ilki potansiyel alıcılardır ve bunlar potansiyel çevrimiçi müşterilerin canlı sohbet kullandığı en yaygın durumlardır:
İkinci canlı sohbet kullanıcısı grubu mevcut müşterilerinizdir. Canlı sohbeti kullanmasının en yaygın nedenleri şunlardır:
1. Müşterilere Gerçek Zamanlı Kolaylık
2. Canlı Sohbet Para Kazandırır
Canlı sohbet, bu 3 ana nedenden dolayı düşük maliyetlidir:
3. Rekabet Avantajı Alın
Günümüzde olduğu gibi rakipleriniz arasında öne çıkmak hiç bu kadar önemli olmamıştı. İş rekabeti miktarı çok büyük ve her geçen gün artıyor. Sadece küçük ve orta ölçekli işletmeler gerçek zamanlı müşteri hizmeti sunmanın önemini kabul etmiyor , aynı zamanda Apple, SKY, Virgin Airlines gibi şirketler ve daha pek çoğu rekabette bir adım önde olmak için canlı sohbeti kullanıyor.
4. Dönüşümleri ve Satışları Artırın
Gerçek bir kişinin satın alma işleminde size yol göstermesi güven ekler ve müşteriler canlı sohbeti kullanmayanlardan daha fazla harcama eğilimindedir . Olumlu bir deneyim, daha yüksek bir ortalama sipariş değerine yol açar, bu nedenle satışlarınız canlı sohbetten doğrudan etkilenir.
Çok sayıda çalışma, Livechat'in dönüşüm oranlarında % 20 + artış sağlayabileceğini kanıtlamıştır .
Web sitemize Live Chat uyguladıktan sonra, Post Affiliate Pro’nun dönüşüm oranı% 23 arttı - QualityUnit CEO’su Viktor Zeman
LiveChat özelliğini uygulayan bir şirketin diğer başarı öyküsü Wells Fargo. Gerçek zamanlı müşteri desteğinde öncü oldular ve 2002'de ilk canlı sohbete başladılar. Bu girişim başarısız oldu, ancak 2008'de çevrimiçi sohbet desteğini tekrar başlattılar ve dönüşümlerde iki basamaklı bir artış yaşadılar.
Dönüşüm artışındaki başarının anahtarı (livechat ile) temsilcilerinizin uygun şekilde eğitilmiş olmasıdır . Onlara ürünleriniz hakkında derinlemesine bilgi sağlayın, böylece söz konusu müşteri için mükemmel olan ek alımlar önerebilirler. Onları hala satın almadan önce tereddüt eden müşterilere sunabilecekleri indirim kuponları ile donatın.
5. Uzun vadeli ilişkiler kurmak
Memnun, uzun vadeli müşterilerin istatistiksel olarak değişim olasılığı daha düşüktür. Ek bir avantaj olarak, daha düşük fiyata duyarlı olma eğilimindedirler. Uzmanlar, kendilerini iyi hissettiğini düşündükleri müşterilerin ne kadar ödedikleri konusunda daha az endişeli olduğunu söylüyor.
Canlı sohbet kullanan müşterilerin % 63'ü kullanmayanlardan ziyade geri gelme eğilimindedir. Araştırmalar, düzenli müşterilerin daha sık satın alma eğiliminde olduğunu ve işinize ve arkasındaki süreçlere aşina olmaları nedeniyle bakımlarının daha ucuz olduğunu gösteriyor.
Müşteriler seslerinin duyulduğunu hissettiğinde ve şirketin arkasındaki bir kişiyle sohbet ettiklerinde , işinizle daha güçlü bir bağlantı kurmaları ve olumlu deneyimlerini paylaşmaları daha olasıdır .
Canlı sohbeti kullanmaya başladığınızda bazı bonus ipuçları:
Fakat bekle. Canlı Sohbet yeterli olmayabilir.
Canlı sohbet yazılımı, müşterilerinizle iletişim kurmanın inkar edilemez bir yoludur. Ama 2018'de yeterli mi? Muhtemelen hayır - çoğu durumda, sohbet bittiğinde iletişim durmaz. Genellikle potansiyel bir müşteriyle ilk etkileşimdir. Muhtemelen, bir sohbetten sonra, ek araçların veya yazılımların kullanımını gerektiren bir takip e-postası göndermeniz veya hızlı bir aramayı atlamanız gerekeceğidir. LiveAgent'ın avantajı, yalnızca üstün canlı sohbet işlevi sunmasının yanı sıra tam yardım masası ve çağrı merkezi özellik yığını içermesidir . Bu şekilde, tüm iletişim kanalları üzerinden gerçek, uçtan uca müşteri deneyimi sağlayabilirsiniz.
Kendi web sitenizde bir sohbet düğmesi uygulamaya hazır olduğunuzu düşünüyor musunuz? LiveAgent Deneme için kaydolun - ücretsizdir ve kredi kartı gerekmez!
KAYNAK
Pek çok e-ticaret web sitesi, müşterilerin web sitelerinden ayrılmak yerine gerçek zamanlı cevaplar vermek için yardım masası yazılımlarına canlı sohbet desteği eklemektedir . Bir müşteri destek uzmanıyla gerçek zamanlı sohbet, yalnızca alışveriş deneyimleri sırasında müşterilerin güvenini artırmakla kalmaz, aynı zamanda dönüşüm oranlarınızı artırmanıza da yardımcı olur . Amerikalı çevrimiçi tüketicilerin yaptığı bir ankete göre, % 68'i canlı sohbete katılıyor ve% 63'ü tekrar satın almak için canlı sohbete sahip bir web sitesine geri dönmeyi tercih ediyor.
Web Tabanlı Live Chat yazılımı - LiveAgent, web sitenize insan faktörü eklemenize yardımcı olur ve müşteri hizmetleri temsilcilerinize gerçek zamanlı cevaplar sağlamaları için etkili bir şekilde atar.
İşte 5 neden canlı sohbet yazılımı iş bugün için yararlı olmasının nedeni:
Her şeyden önce, canlı sohbetin sunması gereken avantaj, müşteriler için kolaylık olması. Bir Forrester araştırması şunları buldu:
Çevrimiçi tüketicilerin% 44'ü, bir çevrimiçi satın alma işleminin ortasında bir web sitesinin sunabileceği en önemli özelliklerden biriyken, bir canlı ajan tarafından soruların yanıtlandığını söylüyor.
Yardıma ihtiyaç duyan ve bunu elde etmek için canlı sohbeti kullanan iki tür müşteri vardır. Bunlardan ilki potansiyel alıcılardır ve bunlar potansiyel çevrimiçi müşterilerin canlı sohbet kullandığı en yaygın durumlardır:
- Ürün özellikleri hakkında daha fazla bilgi edinmek ister misiniz
- Belirli bir web sitesinde belirli bir öğeyi bulmakta sorun yaşıyorsanız
- Ürünleri karşılaştırmak istiyorum
İkinci canlı sohbet kullanıcısı grubu mevcut müşterilerinizdir. Canlı sohbeti kullanmasının en yaygın nedenleri şunlardır:
- Siparişlerinin durumunu bilmek ister
- “İade politikaları” hakkında sormak istiyorum
- Hizmetinizde hataları bildirmek veya iyileştirmeler önermek isteyin
1. Müşterilere Gerçek Zamanlı Kolaylık
2. Canlı Sohbet Para Kazandırır
Canlı sohbet, bu 3 ana nedenden dolayı düşük maliyetlidir:
- Canlı sohbet ajanlarının aynı anda birden fazla sohbeti yönetmesine izin vererek verimliliği artırır , böylece daha fazla ajan kiralamanıza gerek kalmaz. LiveAgent gibi akıllı canlı sohbet yazılımı, sohbet dağıtımı ve kullanımı için çok sayıda seçenek sunar.
- Müşteriler gerçek zamanlı tavsiye aldıklarından ve olabilecek tüm sorulara cevap verdiklerinden, ortalama sipariş değerini artırır. Canlı sohbet temsilcisi olarak „ürün iadesi“ masrafından tasarruf eder, müşteriye en uygun olan doğru ürünü veya hizmeti seçmenize yardımcı olabilir, bu nedenle ondan memnun olur ve geri göndermesi gerekmez.
- Bir çağrı merkezine kıyasla bekleme sırasındaki zamanı azaltarak, genel yardım masası merkezi maliyetlerini azaltır.
3. Rekabet Avantajı Alın
Günümüzde olduğu gibi rakipleriniz arasında öne çıkmak hiç bu kadar önemli olmamıştı. İş rekabeti miktarı çok büyük ve her geçen gün artıyor. Sadece küçük ve orta ölçekli işletmeler gerçek zamanlı müşteri hizmeti sunmanın önemini kabul etmiyor , aynı zamanda Apple, SKY, Virgin Airlines gibi şirketler ve daha pek çoğu rekabette bir adım önde olmak için canlı sohbeti kullanıyor.
4. Dönüşümleri ve Satışları Artırın
Gerçek bir kişinin satın alma işleminde size yol göstermesi güven ekler ve müşteriler canlı sohbeti kullanmayanlardan daha fazla harcama eğilimindedir . Olumlu bir deneyim, daha yüksek bir ortalama sipariş değerine yol açar, bu nedenle satışlarınız canlı sohbetten doğrudan etkilenir.
Çok sayıda çalışma, Livechat'in dönüşüm oranlarında % 20 + artış sağlayabileceğini kanıtlamıştır .
Web sitemize Live Chat uyguladıktan sonra, Post Affiliate Pro’nun dönüşüm oranı% 23 arttı - QualityUnit CEO’su Viktor Zeman
LiveChat özelliğini uygulayan bir şirketin diğer başarı öyküsü Wells Fargo. Gerçek zamanlı müşteri desteğinde öncü oldular ve 2002'de ilk canlı sohbete başladılar. Bu girişim başarısız oldu, ancak 2008'de çevrimiçi sohbet desteğini tekrar başlattılar ve dönüşümlerde iki basamaklı bir artış yaşadılar.
Dönüşüm artışındaki başarının anahtarı (livechat ile) temsilcilerinizin uygun şekilde eğitilmiş olmasıdır . Onlara ürünleriniz hakkında derinlemesine bilgi sağlayın, böylece söz konusu müşteri için mükemmel olan ek alımlar önerebilirler. Onları hala satın almadan önce tereddüt eden müşterilere sunabilecekleri indirim kuponları ile donatın.
5. Uzun vadeli ilişkiler kurmak
Memnun, uzun vadeli müşterilerin istatistiksel olarak değişim olasılığı daha düşüktür. Ek bir avantaj olarak, daha düşük fiyata duyarlı olma eğilimindedirler. Uzmanlar, kendilerini iyi hissettiğini düşündükleri müşterilerin ne kadar ödedikleri konusunda daha az endişeli olduğunu söylüyor.
Canlı sohbet kullanan müşterilerin % 63'ü kullanmayanlardan ziyade geri gelme eğilimindedir. Araştırmalar, düzenli müşterilerin daha sık satın alma eğiliminde olduğunu ve işinize ve arkasındaki süreçlere aşina olmaları nedeniyle bakımlarının daha ucuz olduğunu gösteriyor.
Müşteriler seslerinin duyulduğunu hissettiğinde ve şirketin arkasındaki bir kişiyle sohbet ettiklerinde , işinizle daha güçlü bir bağlantı kurmaları ve olumlu deneyimlerini paylaşmaları daha olasıdır .
Canlı sohbeti kullanmaya başladığınızda bazı bonus ipuçları:
- Çalışma gününün çoğunluğu için müsait en az bir operatörünüz olduğundan emin olun. (Canlı sohbetiniz çevrimiçi olduğundan daha çevrimdışıysa, olumsuz bir etkisi olabilir.)
- Takımını eğit. Sohbet(chat) temsilcilerinizin müşterilerin sorularını yanıtlamak için yeterli bilgiye sahip olduğundan emin olun. Onları satış becerileriyle donatın - dönüşüm oranlarınızı artıracak ve satışları artıracaktır.
- İnsan kartını oynayın - canlı sohbetin asıl amacı, müşterinin alışveriş deneyimine insani yardım getirmek. Robotik cevaplar vermek, canlı sohbetin etkinliğini öldürebilir.
- Müşterilerinizden öğrenin - müşterilerin karşılaştığı en yaygın sorunları analiz edin ve izleyin
- Temsilcilerinizin performansını takip edin - LiveAgent, müşteri hizmetleri temsilcilerinizin performansını kolayca analiz eder. Gelişmiş özellikler, bir satın alma işleminden sonra mı yoksa bir sohbetle mi yaptığınızı, doğrudan mesai saatlerinde veya sohbet sırasında ne kadar sohbete yanıt verdiğinizi doğrudan izlemenizi sağlar.
- “Kelime seçimine dikkat edin. Yazılı iletişim kanallarını kullanırken, seçtiğimiz kelimeler mesajımızın anlaşılma şeklini etkileyebilir. Canlı sohbeti kullanan insanlar genellikle sordukları konuda uzman değillerdir, bu nedenle endüstri terimlerine yanıt vermek ve jargon onları sadece daha fazla karıştırır. "
- Müşterilerinizi sohbet davetleri aracılığıyla sizinle sohbet etmeye başlaması için yönlendirin.
Fakat bekle. Canlı Sohbet yeterli olmayabilir.
Canlı sohbet yazılımı, müşterilerinizle iletişim kurmanın inkar edilemez bir yoludur. Ama 2018'de yeterli mi? Muhtemelen hayır - çoğu durumda, sohbet bittiğinde iletişim durmaz. Genellikle potansiyel bir müşteriyle ilk etkileşimdir. Muhtemelen, bir sohbetten sonra, ek araçların veya yazılımların kullanımını gerektiren bir takip e-postası göndermeniz veya hızlı bir aramayı atlamanız gerekeceğidir. LiveAgent'ın avantajı, yalnızca üstün canlı sohbet işlevi sunmasının yanı sıra tam yardım masası ve çağrı merkezi özellik yığını içermesidir . Bu şekilde, tüm iletişim kanalları üzerinden gerçek, uçtan uca müşteri deneyimi sağlayabilirsiniz.
Kendi web sitenizde bir sohbet düğmesi uygulamaya hazır olduğunuzu düşünüyor musunuz? LiveAgent Deneme için kaydolun - ücretsizdir ve kredi kartı gerekmez!
KAYNAK