EUPHRAT
Yönetici
- Katılım
- 3 Ocak 2017
- Mesajlar
- 1,197
- Tepkime puanı
- 2,691
- Puanları
- 113
Bu blog gönderisini okuyorsanız, muhtemelen canlı sohbetin doğrudan web sitenizin ziyaretçileriyle sohbet etmenizi sağlayan bir platform olduğunu biliyorsunuzdur.
Ayrıca canlı sohbet ve anlık mesajlaşma uygulamaları (ör. Facebook ve Google+) bazı benzerlikleri paylaşırken - örneğin, hem sohbet etmenize hem de dosya aktarmanıza izin verir - farkında olun.
Sizin için önerilir : Mobil Canlı Sohbet
Yine de farkında olamayacağınız şey, canlı sohbetin e-posta, telefon desteği, anlık mesajlaşma servisleri ve diğer iletişim platformları ile karşılaştırıldığında işletmenize tam olarak nasıl fayda sağladığıdır.
Canlı sohbet, işletmeniz için olmazsa olmaz bir araçtır ve bu blog yazısı tam olarak bunun nedenini kapsayacaktır. İşte en büyük canlı sohbet avantajlarından bazılarının hızlıca özetlenmesi:
Ücretsiz İndir:
Nasıl toplandığını görmek ve 45M'den fazla sohbet etkileşimlerinden canlı sohbet görüşlerine ve en iyi uygulamalara erişmek için yıllık Canlı Sohbet Karşılaştırma
Şimdi İndirin
Azaltılmış Giderler
Telefon desteği, şirketlerin geleneksel olarak müşteriler için nasıl bulunduklarıdır, ancak hem ücretli ücretler hem de saat başı maliyetler açısından çok maliyetli olabilir.
Canlı sohbet, kaliteli bir e-posta sağlayıcısından daha pahalı değildir ve telefon desteğinden çok daha ucuzdur. Aslında, Forrester araştırması , canlı sohbet müşteri hizmetlerinin bir telefon görüşmesinden% 17-30 daha ucuz olduğunu göstermiştir .
Bunun nedeni, canlı sohbetin ajanlarınızın veya ekip üyelerinizin çoklu görev yapmasına ve aynı anda birkaç ziyaretçiye yardımcı olmasına olanak sağlamasıdır. Ortalama olarak, uygun bir eğitimle , çoğu canlı sohbet aracısı aynı anda üç veya daha fazla sohbeti gerçekleştirebilir.
Sohbet eşzamanlılığı adı verilen bu canlı sohbet avantajı, birkaç canlı sohbet aracısının daha büyük bir telefon destek çalışanı ekibi ile aynı miktarda müşteriye hizmet vermesine olanak sağladığı için şirketlere personel maliyetlerinde büyük miktarda tasarruf sağlar.
Sizin için önerilir : 4 Yollu Canlı Sohbet
Yükselmiş satışlar
Çalışmalar tekrar tekrar canlı sohbetin satışları artırmaya yardımcı olduğunu gösterdi - ve şirketler bu avantajlardan yararlanıyor. O gösterilir oldu fazla dönüşüm 5x - canlı sohbet 3x sürebilirim ve kadar teslim 6000% ROI . Aynı raporda, canlı sohbeti kullanan müşterilerin, istekli olmayanlara karşı alışveriş yapma olasılığı üç kat daha fazladır .
Bu sayılar bir şeyi açıklığa kavuşturuyor: canlı sohbet potansiyel satışlarda ve satışlarda etkilidir. Canlı sohbet, ziyaretçilerinize destek ekibinize ve satış ekibinize anında erişim sağlar (ve bunun tersi de), ekibinizin bu ziyaretçileri ödeme yapan müşterilere veya müşterilere dönüştürmek için daha birçok fırsatı vardır.
Sizin için önerilir : Canlı Chat Keyfi
Gelişmiş Müşteri Hizmeti ve Sadakat
Müşterilerin canlı sohbete erişiminin ne kadar takdir edildiğini daha iyi anlamanıza yardımcı olmak için, canlı sohbeti e-posta desteği için% 61'le kıyaslandığında% 73 olarak en yüksek müşteri memnuniyeti düzeyine sahip olduğunu belirten 2000 tüketicinin eDigital Müşteri Hizmetleri Benchmark anketini inceleyin ve geleneksel telefon desteği için sadece% 44 .
Bunun gibi sayılarla, müşterilerin neden canlı sohbet sağlayan işletmelere geri döndüğünü görmek kolaydır. Müşteriler, desteği kolay, sorunsuz ve anında yapan şirketlerle iş yapmak konusunda daha fazla güven duyuyorlar. Aslında, Oracle'dan yapılan bir tüketici araştırması araştırması , müşterilerin% 90'ının “Canlı Sohbet” düğmesinin, ihtiyaç duymaları halinde yardım alabilecekleri konusunda güven verdiğini söylediğini tespit etti.
Canlı sohbet, ürünlerinizle ilgili sorulara hızlı cevaplar vermenizi, sorunları daha hızlı çözmenizi ve müşterilerinizin ihtiyaç duyduklarında orada olduklarını garanti etmenizi sağlar. Bu, müşteri hizmetlerini ve sadakatini geliştirmek için basit ama çok etkili bir reçetedir.
Müşteri Ağrı Noktalarını Keşfedin
İnternet Devrimi ve dijital pazarlama birçok yeni iş koşulunu getirdi ve “acı noktaları” bunlardan biri. Acı noktası, bir müşterinin çözemediği veya çözülmeyen bir ihtiyaçtır.
E-posta veya telefon görüşmeleri gibi geleneksel destek sistemlerinde, müşterilerinizin acı noktalarını bilmek bazen zordur, çünkü bunlar yalnızca bir ekip veya şahıs tarafından duyulabilir veya alınabilir.
Ancak canlı sohbetle, yöneticiler ve süpervizörler, müşteri ağrı puanlarını hızlı bir şekilde öğrenmek için sıralanabilen, aranabilen ve filtrelenebilen tüm sohbet geçmişlerine erişebilir .
Bu nedenle, yönetim müşterilerin sorunlarını veya ihtiyaçlarını kolayca keşfedebilir ve bunları çözmenin ve çözmenin yollarını bulabilir. Bu canlı sohbetin en büyük avantajlarından biridir.
Daha Hızlı Problem Çözümleri
Bilgi tabanları ve yardım makaleleri, destek sağlamanın ve müşterilerin sorunları çözmesine yardımcı olmanın mükemmel yollarıdır. Çevrimiçi olarak çok sayıda belge veya yardım makaleniz varsa, müşteriler veya kullanıcılar bunları hızlı bir şekilde bulamayabilir veya kullanamayabilir.
Canlı sohbette ajanlar sohbet penceresinden hızlı bir şekilde belgelere yardım etmek veya eğitmek için bağlantıları "zorlayabilir". Bu nedenle, adım adım sorun giderme ve çözüm prosedürleriyle kullanıcılara yürümek yerine, acenteler ziyaretçiyi doğrudan uygun belgeye veya içeriğe bağlayabilir.
Dahası, ekran paylaşımı yetenekleri, sorun gidermek için en karmaşık sorunların bile hızlı ve etkili bir şekilde çözülebileceği anlamına gelir.
Bu telefon desteği ile yapamayacağınız bir şey. Bunlar, müşterilerinizin yaşayabileceği sorunları çözmede yardımcı olmak için acenteleri ve işletmeleri çok fazla zaman kazandırabilecek özelliklerdir.
Müşteri Kolaylığı
Günün sonunda, ürününüzün veya hizmetinizin genel kalitesi, işletmenizin başarılı olup olmadığına dair en büyük karar verici olacaktır. Ancak, müşteri hizmetlerinizin ne kadar kolay erişilebilir ve kullanışlı olduğu yakın bir saniye olabilir.
Canlı sohbet web sitesi ziyaretçilerinize satış görevlilerine ve destek personeline anında erişim sağlar. Ziyaretçileriniz, olabilecekleri herhangi bir soru veya sorunla kolayca iletişim kurabildiklerinde, bir satıcı ve değerli bir bilgi ve destek kaynağı olarak şirketinize daha fazla güveneceklerdir.
Aberdeen Group'un bir araştırma raporu , canlı sohbetin diğer alışveriş yöntemleriyle karşılaştırıldığında çevrimiçi alışveriş yapanlar için tercih edilen iletişim yöntemini bıraktığını buldu .
Rapora bakarsanız, canlı sohbetin müşterilerinizin sizinle iş yapmasını kolaylaştıracağınıkeşfedersiniz; bu , genellikle artan bağlılık ve harcama ile yanıt vermelerine yol açar. Bu aynı zamanda yeni müşteriler çekmenize yardımcı olabilecek Amazon, Yelp veya kendi web siteniz gibi sitelerde daha iyi incelemelere yol açar.
Econsultancy tarafından yayınlanan bir başka rapor , müşterilerin çok fazla zaman ve göreve dikkat etmeden canlı sohbeti kullanmanın kolaylığını takdir ettiğini göstermektedir. Rapora göre , müşterilerin% 51'i çoklu görevler için canlı sohbeti tercih ederken,% 21'i canlı sohbeti tercih ediyor, böylece çalışırken alışveriş yapabiliyorlar . Teknoloji işleri daha uygun hale getirdiğinden, uygun olan şey tüketiciler ve insanlar olarak bizi yönlendiren şeyin büyük bir parçası haline gelmiştir.
Rekabet avantajları
Peki, canlı sohbetle hangi rekabet avantajları sağlanıyor?
TELUS International tarafından yayınlanan son bir raporda , birçok büyük şirketin web sitelerinde hala herhangi bir canlı sohbet sistemi kullanmadıklarını tespit edildi . Aslında, 1.000 web sitesinde yapılan son bir araştırma , web sitelerinin yalnızca% 9'unun müşterilerine gerçek zamanlı destek sağlamak için canlı sohbet kullandığını tespit etti .
Bu, sitenize canlı sohbet yazılımı yüklemeyi tercih ederseniz - ve yapmanız gerekiyorsa - arkadaş canlısı, anında destek erişimi anlamında rekabet avantajınıza sahip olma ihtimaliniz iyidir. Ayrıca, web sitenizi ziyaret edenleri proaktif bir şekilde meşgul etmek ve daha fazla satış yapmak için daha fazla fırsat elde edeceksiniz, bu da rekabete başlamadan önce müşterileri serbest bırakacak.
Son beş yılda, canlı sohbeti kullanan ABD'deki çevrimiçi alışveriş yapanların sayısı% 38'den% 58'e ( Forrester ) yükseldi ; bu, daha fazla şirketin bu talebi karşılamak için her yıl canlı sohbeti benimsediği anlamına geliyor. Milenyumlar da canlı sohbeti tercih ediyor ve bu kalabalık nesil güç harcadığı için birçok şirket lehine kazanmak için çabalıyor.
Bu nedenle, şirketinizi rakiplerinizden ayırmaya başlamak ve bu süreçte daha fazla iş kazanmak istiyorsanız, sitelerinizde canlı sohbet uygulama zamanı şimdi ve daha sonra değil. Sitelerinize canlı sohbet eklerken uygulayabileceğiniz en iyi uygulamalardan bazılarını görün .
Genişlet Pazar Ulaşımı
Sizinkinin çoğu işletme gibiyse, dükkanınız ya da ofisiniz büyük olasılıkla alışveriş yapmak ya da hizmet almak için uzak mesafelere uçan ya da arabayla seyahat eden pek çok ziyaretçi almaz. Bunun nedeni, tüketicilerin ve müşterilerin, hızlı ve kolay erişebilecekleri şirketlerle iş yapmaktan hoşlandıklarıdır.
İnternet, erişiminizi yerel alanınızın çok ötesine taşımanıza yardımcı olurken, yalnızca bir web sitesine sahip olmak, ziyaretçilerin sipariş vermekte rahat hissedecekleri anlamına gelmez. Bununla birlikte, sitenizin canlı bir sohbet işlevi varsa, fiziksel konumunuzdan çok uzakta olan müşteriler bile anında sizinle iletişim kurabilir ve sorular sorabilir veya satın alımlar düzenleyebilir. Bu, pahalı uluslararası arama oranları nedeniyle şirketinize telefonla ulaşamayacak olan uluslararası müşterileri içerir.
Canlı sohbet, pazar erişiminizi asla mümkün olmadığını düşündüğünüz alanlara genişletmenize yardımcı olabilir. Bu nedenle, dünyanın diğer tarafındaki birinden bir soruşturma alırsanız, o kişiye ofisinizi veya dükkanınızı ziyaret eden birisini aynı şekilde karşılayabilir ve düşünebilirsiniz.
Proaktif Sosyal Yardım
Canlı sohbetin, ziyaretçilerinizin ve müşterilerinizin anında size ulaşmalarına izin verme becerisi yeterince vurgulanamaz. Ancak, canlı sohbetin gerçekten güçlü kılan işinizi sağlayan proaktif sosyal yetenekleridir .
Web sitenizin ziyaretçileri, dilediğiniz zaman sizinle iletişim kurmak için sohbet düğmesini tıklatma seçeneğine sahip olsa da, daha iyi canlı sohbet sistemleri, temsilcilerinizin de aynı şeyi yapmasını sağlar.
Modern canlı sohbet sistemleri, aracıların yalnızca sohbet istekleri almasına izin vermekle kalmaz, aynı zamanda bunları başlatmasını sağlar. Gelişmiş izleme ve izleme özelliklerinikullanarak , canlı sohbet platformları, web sitelerini ziyaret eden ziyaretçilere acenteleri uyarabilir ve konuşmaları başlatmak için kullanabilecekleri değerli veriler sağlayabilir.
Temsilcilerden gelen sohbet istekleri önceden tanımlanmış kurallara göre manuel veya otomatik olarak gönderilebilir. Bu proaktif sohbet başlatması, ziyaretçilerin ihtiyaç duydukları bilgileri daha hızlı bulmalarına ve potansiyel olarak daha fazla tarayıcıyı alıcılara dönüştürmelerine yardımcı olabilir.
Sizin için önerilen : Kullanıma Hazır Mobil Sohbet En İyi Uygulamalar
Raporlar ve Analytics
E-posta desteğiyle, siz ve müşterileriniz arasında veya sorgulama yapan diğer kişiler arasında gönderilen ve kayda değer bir hesap verilebilirlik ve personel performansını gözden geçirme olanağı sağlayan mesajların bir kaydına sahipsiniz.
Bununla birlikte, telefon desteği sayesinde, tüm aramaları kaydetmediğiniz ve konuşmaların en azından bazılarını dinlemek için zamanınız olmadıkça, personel performansını incelemek zor olabilir.
Kaliteli canlı sohbet sağlayıcıları sayesinde, tüm temsilcilerinizin sohbet geçmişlerinin yanı sıra her türlü özel raporu görüntüleme olanağınız vardır .
Bu tür verilere erişim, sitenizin ne kadar ziyaretçi aldığını, kaç tane sohbet isteğinin kabul edildiğini veya dikkate alınmadığını ve daha fazla trafik çekmek için pazarlama stratejilerini daha iyi uygulamanıza yardımcı olabilecek bir dizi ziyaretçi metriğini görmenizi sağlar.
Canlı sohbet analitiği size acenteleriniz hakkında değerli bilgiler verir. Sohbet geçmişine, temsilci performansı raporlarına, bekleme süresi raporlarına ve daha pek çok şeye erişen ziyaretçi verilerini birleştirin; böylece temsilci performansını izlemeye ve gerektiği şekilde personel ve eğitimi ayarlamaya hazırsınız.
Gördüğünüz ancak burada ele alınmayan diğer canlı sohbet avantajları nelerdir? Aşağıdaki yorum kutusuna bizimle paylaşın!
Bedava İndir: En İyi Performans Gösteren Canlı Sohbet Aracısı Olma Rehberi
Etkinlik, verimlilik ve profesyonellik, mükemmel bir aracının temel becerileridir. Bu e-Kitap, canlı sohbet acentelerinin etkili iletişim kurmaları, müşteri sorunlarını etkili bir şekilde ele almaları ve markanızı veya şirketinizi profesyonel bir şekilde temsil etmeleri için gerekli tüm ipuçlarını tartışır.
KAYNAK
Ayrıca canlı sohbet ve anlık mesajlaşma uygulamaları (ör. Facebook ve Google+) bazı benzerlikleri paylaşırken - örneğin, hem sohbet etmenize hem de dosya aktarmanıza izin verir - farkında olun.
Sizin için önerilir : Mobil Canlı Sohbet
Yine de farkında olamayacağınız şey, canlı sohbetin e-posta, telefon desteği, anlık mesajlaşma servisleri ve diğer iletişim platformları ile karşılaştırıldığında işletmenize tam olarak nasıl fayda sağladığıdır.
Canlı sohbet, işletmeniz için olmazsa olmaz bir araçtır ve bu blog yazısı tam olarak bunun nedenini kapsayacaktır. İşte en büyük canlı sohbet avantajlarından bazılarının hızlıca özetlenmesi:
- Giderleri azaltın
- Satışları artırmak
- Müşteri servisini ve sadakatini arttırın
- Müşteri ağrı noktalarını keşfedin
- Daha hızlı problem çözümü
- Müşteri rahatlığı
- Rekabet avantajları
- Pazar erişimini genişlet
- Proaktif yardım
- Raporlar ve analitik
Ücretsiz İndir:
Nasıl toplandığını görmek ve 45M'den fazla sohbet etkileşimlerinden canlı sohbet görüşlerine ve en iyi uygulamalara erişmek için yıllık Canlı Sohbet Karşılaştırma
Şimdi İndirin
Azaltılmış Giderler
Telefon desteği, şirketlerin geleneksel olarak müşteriler için nasıl bulunduklarıdır, ancak hem ücretli ücretler hem de saat başı maliyetler açısından çok maliyetli olabilir.
Canlı sohbet, kaliteli bir e-posta sağlayıcısından daha pahalı değildir ve telefon desteğinden çok daha ucuzdur. Aslında, Forrester araştırması , canlı sohbet müşteri hizmetlerinin bir telefon görüşmesinden% 17-30 daha ucuz olduğunu göstermiştir .
Bunun nedeni, canlı sohbetin ajanlarınızın veya ekip üyelerinizin çoklu görev yapmasına ve aynı anda birkaç ziyaretçiye yardımcı olmasına olanak sağlamasıdır. Ortalama olarak, uygun bir eğitimle , çoğu canlı sohbet aracısı aynı anda üç veya daha fazla sohbeti gerçekleştirebilir.
Sohbet eşzamanlılığı adı verilen bu canlı sohbet avantajı, birkaç canlı sohbet aracısının daha büyük bir telefon destek çalışanı ekibi ile aynı miktarda müşteriye hizmet vermesine olanak sağladığı için şirketlere personel maliyetlerinde büyük miktarda tasarruf sağlar.
Sizin için önerilir : 4 Yollu Canlı Sohbet
Yükselmiş satışlar
Çalışmalar tekrar tekrar canlı sohbetin satışları artırmaya yardımcı olduğunu gösterdi - ve şirketler bu avantajlardan yararlanıyor. O gösterilir oldu fazla dönüşüm 5x - canlı sohbet 3x sürebilirim ve kadar teslim 6000% ROI . Aynı raporda, canlı sohbeti kullanan müşterilerin, istekli olmayanlara karşı alışveriş yapma olasılığı üç kat daha fazladır .
Bu sayılar bir şeyi açıklığa kavuşturuyor: canlı sohbet potansiyel satışlarda ve satışlarda etkilidir. Canlı sohbet, ziyaretçilerinize destek ekibinize ve satış ekibinize anında erişim sağlar (ve bunun tersi de), ekibinizin bu ziyaretçileri ödeme yapan müşterilere veya müşterilere dönüştürmek için daha birçok fırsatı vardır.
Sizin için önerilir : Canlı Chat Keyfi
Gelişmiş Müşteri Hizmeti ve Sadakat
Müşterilerin canlı sohbete erişiminin ne kadar takdir edildiğini daha iyi anlamanıza yardımcı olmak için, canlı sohbeti e-posta desteği için% 61'le kıyaslandığında% 73 olarak en yüksek müşteri memnuniyeti düzeyine sahip olduğunu belirten 2000 tüketicinin eDigital Müşteri Hizmetleri Benchmark anketini inceleyin ve geleneksel telefon desteği için sadece% 44 .
Bunun gibi sayılarla, müşterilerin neden canlı sohbet sağlayan işletmelere geri döndüğünü görmek kolaydır. Müşteriler, desteği kolay, sorunsuz ve anında yapan şirketlerle iş yapmak konusunda daha fazla güven duyuyorlar. Aslında, Oracle'dan yapılan bir tüketici araştırması araştırması , müşterilerin% 90'ının “Canlı Sohbet” düğmesinin, ihtiyaç duymaları halinde yardım alabilecekleri konusunda güven verdiğini söylediğini tespit etti.
Canlı sohbet, ürünlerinizle ilgili sorulara hızlı cevaplar vermenizi, sorunları daha hızlı çözmenizi ve müşterilerinizin ihtiyaç duyduklarında orada olduklarını garanti etmenizi sağlar. Bu, müşteri hizmetlerini ve sadakatini geliştirmek için basit ama çok etkili bir reçetedir.
Müşteri Ağrı Noktalarını Keşfedin
İnternet Devrimi ve dijital pazarlama birçok yeni iş koşulunu getirdi ve “acı noktaları” bunlardan biri. Acı noktası, bir müşterinin çözemediği veya çözülmeyen bir ihtiyaçtır.
E-posta veya telefon görüşmeleri gibi geleneksel destek sistemlerinde, müşterilerinizin acı noktalarını bilmek bazen zordur, çünkü bunlar yalnızca bir ekip veya şahıs tarafından duyulabilir veya alınabilir.
Ancak canlı sohbetle, yöneticiler ve süpervizörler, müşteri ağrı puanlarını hızlı bir şekilde öğrenmek için sıralanabilen, aranabilen ve filtrelenebilen tüm sohbet geçmişlerine erişebilir .
Bu nedenle, yönetim müşterilerin sorunlarını veya ihtiyaçlarını kolayca keşfedebilir ve bunları çözmenin ve çözmenin yollarını bulabilir. Bu canlı sohbetin en büyük avantajlarından biridir.
Daha Hızlı Problem Çözümleri
Bilgi tabanları ve yardım makaleleri, destek sağlamanın ve müşterilerin sorunları çözmesine yardımcı olmanın mükemmel yollarıdır. Çevrimiçi olarak çok sayıda belge veya yardım makaleniz varsa, müşteriler veya kullanıcılar bunları hızlı bir şekilde bulamayabilir veya kullanamayabilir.
Canlı sohbette ajanlar sohbet penceresinden hızlı bir şekilde belgelere yardım etmek veya eğitmek için bağlantıları "zorlayabilir". Bu nedenle, adım adım sorun giderme ve çözüm prosedürleriyle kullanıcılara yürümek yerine, acenteler ziyaretçiyi doğrudan uygun belgeye veya içeriğe bağlayabilir.
Dahası, ekran paylaşımı yetenekleri, sorun gidermek için en karmaşık sorunların bile hızlı ve etkili bir şekilde çözülebileceği anlamına gelir.
Bu telefon desteği ile yapamayacağınız bir şey. Bunlar, müşterilerinizin yaşayabileceği sorunları çözmede yardımcı olmak için acenteleri ve işletmeleri çok fazla zaman kazandırabilecek özelliklerdir.
Müşteri Kolaylığı
Günün sonunda, ürününüzün veya hizmetinizin genel kalitesi, işletmenizin başarılı olup olmadığına dair en büyük karar verici olacaktır. Ancak, müşteri hizmetlerinizin ne kadar kolay erişilebilir ve kullanışlı olduğu yakın bir saniye olabilir.
Canlı sohbet web sitesi ziyaretçilerinize satış görevlilerine ve destek personeline anında erişim sağlar. Ziyaretçileriniz, olabilecekleri herhangi bir soru veya sorunla kolayca iletişim kurabildiklerinde, bir satıcı ve değerli bir bilgi ve destek kaynağı olarak şirketinize daha fazla güveneceklerdir.
Aberdeen Group'un bir araştırma raporu , canlı sohbetin diğer alışveriş yöntemleriyle karşılaştırıldığında çevrimiçi alışveriş yapanlar için tercih edilen iletişim yöntemini bıraktığını buldu .
Rapora bakarsanız, canlı sohbetin müşterilerinizin sizinle iş yapmasını kolaylaştıracağınıkeşfedersiniz; bu , genellikle artan bağlılık ve harcama ile yanıt vermelerine yol açar. Bu aynı zamanda yeni müşteriler çekmenize yardımcı olabilecek Amazon, Yelp veya kendi web siteniz gibi sitelerde daha iyi incelemelere yol açar.
Econsultancy tarafından yayınlanan bir başka rapor , müşterilerin çok fazla zaman ve göreve dikkat etmeden canlı sohbeti kullanmanın kolaylığını takdir ettiğini göstermektedir. Rapora göre , müşterilerin% 51'i çoklu görevler için canlı sohbeti tercih ederken,% 21'i canlı sohbeti tercih ediyor, böylece çalışırken alışveriş yapabiliyorlar . Teknoloji işleri daha uygun hale getirdiğinden, uygun olan şey tüketiciler ve insanlar olarak bizi yönlendiren şeyin büyük bir parçası haline gelmiştir.
Rekabet avantajları
Peki, canlı sohbetle hangi rekabet avantajları sağlanıyor?
TELUS International tarafından yayınlanan son bir raporda , birçok büyük şirketin web sitelerinde hala herhangi bir canlı sohbet sistemi kullanmadıklarını tespit edildi . Aslında, 1.000 web sitesinde yapılan son bir araştırma , web sitelerinin yalnızca% 9'unun müşterilerine gerçek zamanlı destek sağlamak için canlı sohbet kullandığını tespit etti .
Bu, sitenize canlı sohbet yazılımı yüklemeyi tercih ederseniz - ve yapmanız gerekiyorsa - arkadaş canlısı, anında destek erişimi anlamında rekabet avantajınıza sahip olma ihtimaliniz iyidir. Ayrıca, web sitenizi ziyaret edenleri proaktif bir şekilde meşgul etmek ve daha fazla satış yapmak için daha fazla fırsat elde edeceksiniz, bu da rekabete başlamadan önce müşterileri serbest bırakacak.
Son beş yılda, canlı sohbeti kullanan ABD'deki çevrimiçi alışveriş yapanların sayısı% 38'den% 58'e ( Forrester ) yükseldi ; bu, daha fazla şirketin bu talebi karşılamak için her yıl canlı sohbeti benimsediği anlamına geliyor. Milenyumlar da canlı sohbeti tercih ediyor ve bu kalabalık nesil güç harcadığı için birçok şirket lehine kazanmak için çabalıyor.
Bu nedenle, şirketinizi rakiplerinizden ayırmaya başlamak ve bu süreçte daha fazla iş kazanmak istiyorsanız, sitelerinizde canlı sohbet uygulama zamanı şimdi ve daha sonra değil. Sitelerinize canlı sohbet eklerken uygulayabileceğiniz en iyi uygulamalardan bazılarını görün .
Genişlet Pazar Ulaşımı
Sizinkinin çoğu işletme gibiyse, dükkanınız ya da ofisiniz büyük olasılıkla alışveriş yapmak ya da hizmet almak için uzak mesafelere uçan ya da arabayla seyahat eden pek çok ziyaretçi almaz. Bunun nedeni, tüketicilerin ve müşterilerin, hızlı ve kolay erişebilecekleri şirketlerle iş yapmaktan hoşlandıklarıdır.
İnternet, erişiminizi yerel alanınızın çok ötesine taşımanıza yardımcı olurken, yalnızca bir web sitesine sahip olmak, ziyaretçilerin sipariş vermekte rahat hissedecekleri anlamına gelmez. Bununla birlikte, sitenizin canlı bir sohbet işlevi varsa, fiziksel konumunuzdan çok uzakta olan müşteriler bile anında sizinle iletişim kurabilir ve sorular sorabilir veya satın alımlar düzenleyebilir. Bu, pahalı uluslararası arama oranları nedeniyle şirketinize telefonla ulaşamayacak olan uluslararası müşterileri içerir.
Canlı sohbet, pazar erişiminizi asla mümkün olmadığını düşündüğünüz alanlara genişletmenize yardımcı olabilir. Bu nedenle, dünyanın diğer tarafındaki birinden bir soruşturma alırsanız, o kişiye ofisinizi veya dükkanınızı ziyaret eden birisini aynı şekilde karşılayabilir ve düşünebilirsiniz.
Proaktif Sosyal Yardım
Canlı sohbetin, ziyaretçilerinizin ve müşterilerinizin anında size ulaşmalarına izin verme becerisi yeterince vurgulanamaz. Ancak, canlı sohbetin gerçekten güçlü kılan işinizi sağlayan proaktif sosyal yetenekleridir .
Web sitenizin ziyaretçileri, dilediğiniz zaman sizinle iletişim kurmak için sohbet düğmesini tıklatma seçeneğine sahip olsa da, daha iyi canlı sohbet sistemleri, temsilcilerinizin de aynı şeyi yapmasını sağlar.
Modern canlı sohbet sistemleri, aracıların yalnızca sohbet istekleri almasına izin vermekle kalmaz, aynı zamanda bunları başlatmasını sağlar. Gelişmiş izleme ve izleme özelliklerinikullanarak , canlı sohbet platformları, web sitelerini ziyaret eden ziyaretçilere acenteleri uyarabilir ve konuşmaları başlatmak için kullanabilecekleri değerli veriler sağlayabilir.
Temsilcilerden gelen sohbet istekleri önceden tanımlanmış kurallara göre manuel veya otomatik olarak gönderilebilir. Bu proaktif sohbet başlatması, ziyaretçilerin ihtiyaç duydukları bilgileri daha hızlı bulmalarına ve potansiyel olarak daha fazla tarayıcıyı alıcılara dönüştürmelerine yardımcı olabilir.
Sizin için önerilen : Kullanıma Hazır Mobil Sohbet En İyi Uygulamalar
Raporlar ve Analytics
E-posta desteğiyle, siz ve müşterileriniz arasında veya sorgulama yapan diğer kişiler arasında gönderilen ve kayda değer bir hesap verilebilirlik ve personel performansını gözden geçirme olanağı sağlayan mesajların bir kaydına sahipsiniz.
Bununla birlikte, telefon desteği sayesinde, tüm aramaları kaydetmediğiniz ve konuşmaların en azından bazılarını dinlemek için zamanınız olmadıkça, personel performansını incelemek zor olabilir.
Kaliteli canlı sohbet sağlayıcıları sayesinde, tüm temsilcilerinizin sohbet geçmişlerinin yanı sıra her türlü özel raporu görüntüleme olanağınız vardır .
Bu tür verilere erişim, sitenizin ne kadar ziyaretçi aldığını, kaç tane sohbet isteğinin kabul edildiğini veya dikkate alınmadığını ve daha fazla trafik çekmek için pazarlama stratejilerini daha iyi uygulamanıza yardımcı olabilecek bir dizi ziyaretçi metriğini görmenizi sağlar.
Canlı sohbet analitiği size acenteleriniz hakkında değerli bilgiler verir. Sohbet geçmişine, temsilci performansı raporlarına, bekleme süresi raporlarına ve daha pek çok şeye erişen ziyaretçi verilerini birleştirin; böylece temsilci performansını izlemeye ve gerektiği şekilde personel ve eğitimi ayarlamaya hazırsınız.
Gördüğünüz ancak burada ele alınmayan diğer canlı sohbet avantajları nelerdir? Aşağıdaki yorum kutusuna bizimle paylaşın!
Bedava İndir: En İyi Performans Gösteren Canlı Sohbet Aracısı Olma Rehberi
Etkinlik, verimlilik ve profesyonellik, mükemmel bir aracının temel becerileridir. Bu e-Kitap, canlı sohbet acentelerinin etkili iletişim kurmaları, müşteri sorunlarını etkili bir şekilde ele almaları ve markanızı veya şirketinizi profesyonel bir şekilde temsil etmeleri için gerekli tüm ipuçlarını tartışır.
KAYNAK