EUPHRAT
Yönetici
- Katılım
- 3 Ocak 2017
- Mesajlar
- 1,197
- Tepkime puanı
- 2,691
- Puanları
- 113
Dijital trendlere ayak uydurmak zordur, ancak güçlü bir çevrimiçi platformu korumak önemlidir. Bir işletme uzmanı için, katil bir LinkedIn profili, güçlü bir çevrimiçi platforma giden otobanı, arama sıralamasını / sonuçları arttırıp müşterileri dönüşümlere dönüştüren altın biletinizdir.
Çevrimiçi varlığınız keşif için optimize edilmemişse, siz (veya işiniz) alakalı değil, boş sayılmazsınız.
Bir başvuru alırken veya birkaç dakika sonra araştırma yeni bir iş, iş veya müşteri, o kişi ya da iş araştırma bir arama motoruna yazmaya başlayın. Bu standarttır, çevrimiçi platformunuzun bir müşterinin galibiyete dönüşüp dönüşmeyeceğini düşürebileceği veya bozabileceği anlamına gelir.
Çevrimiçi görünürlük makinesindeki kritik görevlerden biri, LinkedIn profilinizdir. Etkin bir LinkedIn profilinin ne kadar etkili olduğunu biliyor olabilirsiniz, ancak tek başına etkin olmak, geri dönüşü çok az veya çok az sağlayacaktır. İşte arama sıralamanızı geliştirmek ve bu potansiyel müşterileri dönüşümlere dönüştürmeye başlamak için profilinize eklemek için bazı basit optimizasyon ipuçları.
manşet
Başlık içeriğiniz arama görünürlüğü için kritiktir. Aranırken profilinizi yüzeylendirmeye yardımcı olacak uygun anahtar kelimeler ve arama terimleri ekleyin .
Örneğin, eğer bir yazar, konuşmacı veya danışmansanız, başlığınıza unvanınız ve şirketinizle birlikte ekleyin. Bunu yapmanın en iyi yolu aranabilir terimleri ayırmak için bir boru hattı kullanmaktır. Profesyonel ipucu: Başlığı, masaüstünde düzenlemeye karşı daha fazla karakter veren LinkedIn uygulamasını kullanarak başlığı ayarlayın.
Örnek: John Doe, CEO | Konuşmacı | Platform Oluşturucu | "LinkedIn Profili Optimizasyonu" Yazar | Uzman Arama Motoru Danışmanı
Profil Fotoğrafı ve Kapak Resmi
Güçlü bir LinkedIn profili için profesyonel bir fotoğraf gereklidir. Headshots ve profesyonelce çekilen fotoğraflar LinkedIn için en iyi şekilde çalışır. Instagram beslemeniz için selfies veya samimi pozlar kaydedin. Düzenlenebilir kapak görüntüleri LinkedIn'de nispeten yeni bir özelliktir ve birini kişisel markanıza tanıtmak için güçlü bir varlık olarak kullanılabilir. Kapak resminiz en güncel rolünüzü veya projenizi yansıtmalıdır. Yakın zamanda bir yazarsanız, kapak resminiz kitabınızın başlığı ve çıkış tarihi ile birlikte olabilir. Müşterinin karşı karşıya olduğu bir rolündeyseniz (işe alım, danışmanlık, iş geliştirme veya satış) kapak resminiz, harekete geçirme ifadesiyle sektörünüzle ilgili bir resim olabilir.
Kapak resminizde bir CTA olması, boşluğu potansiyel müşteriden olası dönüştürmeye köprülemeye yardımcı olur.
Bölüm hakkında
Hakkında bölümü, yeni bir profil ziyaretçisinin okuyacağı ilk şeydir. Bu, kim olduğunuzu ve ne yaptığınızı tanıtır. İnsanların ne yaptığınız hakkında bilmelerini istediğiniz kilit servis alanları nelerdir? Hakkında bölümünü, kim olduğunuzu, ne yaptığınızı ve profilinizden önemli noktaları tanıttığınız dijital bir asansör perdesi olarak düşünün.
Bu bölüm için izin verilen 2.000 karakterin tümünü kullandığınızdan ve her iki medya alanını kullanarak bölümü vurguladığınızdan emin olun. Medya alanları, bir bağlantıya veya doğrudan yüklemeye izin verir. Bazı örnekler, şirket web sitenizi, şirket broşürünü, dijital tek sayfaları veya diğer bilgi varlıklarını içerir.
Mevcut Pozisyon Deneyimi Bölümü
Bu bölümde, çalışmanıza getirdiğiniz değeri aktifleştirin. Herhangi bir proje, hizmet veya kampanya başlattınız / başlattınız mı? Mevcut Pozisyon tanımınız, mevcut rolünüzde şirketinize ne gibi faydalar sağladığınızı ayrıntılı olarak açıklamak için 2.000 karakterin hepsini kullanmalıdır. Bu bölüm için de izin verilen iki medya alanı vardır, bu nedenle bu bölümdeki dile bağlantılar ve içerik varlıkları eşlik eder. Örneğin, yeni bir pazarlama hizmeti başlattıysanız, potansiyel bir müşteriyi ilgili müşteriye / müşteriye dönüştürmek için açıklamayı görsel bir dijital varlık (tek sayfa, broşür, web sayfası, vb.) İle artırın.
Beceri
LinkedIn profilindeki becerilerin arama sonuçlarında görünme şeklinize katkıda bulunduğunu biliyor muydunuz? Çoğu kişi, ilk LinkedIn profillerini oluşturmasından bu yana becerilerini bölümlerini güncellemedi. İstediğiniz arama sonuçlarında görünmesi için, becerilerinizin güçlü durumunuzu mevcut sektörünüze yansıtması gerekir.
Ayrıca beceri bölümünde bir "raptiye" aracı var. Arama sonuçlarında profilinize eşlik etmek istediğin en iyi üç yeteneği seç. Bunlar bir veya iki ana endüstri becerisini ve bir veya iki başlığa özel beceri içermelidir.
Dijital trendlere ayak uydurmak zordur, ancak güçlü bir çevrimiçi platformu korumak önemlidir. Bir işletme uzmanı için, katil bir LinkedIn profili, güçlü bir çevrimiçi platforma giden otobanı, arama sıralamasını / sonuçları arttırıp müşterileri dönüşümlere dönüştüren altın biletinizdir. Linkedin için Güç Formülü LinkedIn uzmanı, eğitmen, konuşmacı ve danışman Wayne Breitbarth, LinkedIn'in işinizi, markanızı ve iş aramanızı nasıl başlatacağı konusunda derinlemesine mükemmel bir kaynaktır.
Çevrimiçi varlığınız keşif için optimize edilmemişse, siz (veya işiniz) alakalı değil, boş sayılmazsınız.
Bir başvuru alırken veya birkaç dakika sonra araştırma yeni bir iş, iş veya müşteri, o kişi ya da iş araştırma bir arama motoruna yazmaya başlayın. Bu standarttır, çevrimiçi platformunuzun bir müşterinin galibiyete dönüşüp dönüşmeyeceğini düşürebileceği veya bozabileceği anlamına gelir.
Çevrimiçi görünürlük makinesindeki kritik görevlerden biri, LinkedIn profilinizdir. Etkin bir LinkedIn profilinin ne kadar etkili olduğunu biliyor olabilirsiniz, ancak tek başına etkin olmak, geri dönüşü çok az veya çok az sağlayacaktır. İşte arama sıralamanızı geliştirmek ve bu potansiyel müşterileri dönüşümlere dönüştürmeye başlamak için profilinize eklemek için bazı basit optimizasyon ipuçları.
manşet
Başlık içeriğiniz arama görünürlüğü için kritiktir. Aranırken profilinizi yüzeylendirmeye yardımcı olacak uygun anahtar kelimeler ve arama terimleri ekleyin .
Örneğin, eğer bir yazar, konuşmacı veya danışmansanız, başlığınıza unvanınız ve şirketinizle birlikte ekleyin. Bunu yapmanın en iyi yolu aranabilir terimleri ayırmak için bir boru hattı kullanmaktır. Profesyonel ipucu: Başlığı, masaüstünde düzenlemeye karşı daha fazla karakter veren LinkedIn uygulamasını kullanarak başlığı ayarlayın.
Örnek: John Doe, CEO | Konuşmacı | Platform Oluşturucu | "LinkedIn Profili Optimizasyonu" Yazar | Uzman Arama Motoru Danışmanı
Profil Fotoğrafı ve Kapak Resmi
Güçlü bir LinkedIn profili için profesyonel bir fotoğraf gereklidir. Headshots ve profesyonelce çekilen fotoğraflar LinkedIn için en iyi şekilde çalışır. Instagram beslemeniz için selfies veya samimi pozlar kaydedin. Düzenlenebilir kapak görüntüleri LinkedIn'de nispeten yeni bir özelliktir ve birini kişisel markanıza tanıtmak için güçlü bir varlık olarak kullanılabilir. Kapak resminiz en güncel rolünüzü veya projenizi yansıtmalıdır. Yakın zamanda bir yazarsanız, kapak resminiz kitabınızın başlığı ve çıkış tarihi ile birlikte olabilir. Müşterinin karşı karşıya olduğu bir rolündeyseniz (işe alım, danışmanlık, iş geliştirme veya satış) kapak resminiz, harekete geçirme ifadesiyle sektörünüzle ilgili bir resim olabilir.
Kapak resminizde bir CTA olması, boşluğu potansiyel müşteriden olası dönüştürmeye köprülemeye yardımcı olur.
Bölüm hakkında
Hakkında bölümü, yeni bir profil ziyaretçisinin okuyacağı ilk şeydir. Bu, kim olduğunuzu ve ne yaptığınızı tanıtır. İnsanların ne yaptığınız hakkında bilmelerini istediğiniz kilit servis alanları nelerdir? Hakkında bölümünü, kim olduğunuzu, ne yaptığınızı ve profilinizden önemli noktaları tanıttığınız dijital bir asansör perdesi olarak düşünün.
Bu bölüm için izin verilen 2.000 karakterin tümünü kullandığınızdan ve her iki medya alanını kullanarak bölümü vurguladığınızdan emin olun. Medya alanları, bir bağlantıya veya doğrudan yüklemeye izin verir. Bazı örnekler, şirket web sitenizi, şirket broşürünü, dijital tek sayfaları veya diğer bilgi varlıklarını içerir.
Mevcut Pozisyon Deneyimi Bölümü
Bu bölümde, çalışmanıza getirdiğiniz değeri aktifleştirin. Herhangi bir proje, hizmet veya kampanya başlattınız / başlattınız mı? Mevcut Pozisyon tanımınız, mevcut rolünüzde şirketinize ne gibi faydalar sağladığınızı ayrıntılı olarak açıklamak için 2.000 karakterin hepsini kullanmalıdır. Bu bölüm için de izin verilen iki medya alanı vardır, bu nedenle bu bölümdeki dile bağlantılar ve içerik varlıkları eşlik eder. Örneğin, yeni bir pazarlama hizmeti başlattıysanız, potansiyel bir müşteriyi ilgili müşteriye / müşteriye dönüştürmek için açıklamayı görsel bir dijital varlık (tek sayfa, broşür, web sayfası, vb.) İle artırın.
Beceri
LinkedIn profilindeki becerilerin arama sonuçlarında görünme şeklinize katkıda bulunduğunu biliyor muydunuz? Çoğu kişi, ilk LinkedIn profillerini oluşturmasından bu yana becerilerini bölümlerini güncellemedi. İstediğiniz arama sonuçlarında görünmesi için, becerilerinizin güçlü durumunuzu mevcut sektörünüze yansıtması gerekir.
Ayrıca beceri bölümünde bir "raptiye" aracı var. Arama sonuçlarında profilinize eşlik etmek istediğin en iyi üç yeteneği seç. Bunlar bir veya iki ana endüstri becerisini ve bir veya iki başlığa özel beceri içermelidir.
Dijital trendlere ayak uydurmak zordur, ancak güçlü bir çevrimiçi platformu korumak önemlidir. Bir işletme uzmanı için, katil bir LinkedIn profili, güçlü bir çevrimiçi platforma giden otobanı, arama sıralamasını / sonuçları arttırıp müşterileri dönüşümlere dönüştüren altın biletinizdir. Linkedin için Güç Formülü LinkedIn uzmanı, eğitmen, konuşmacı ve danışman Wayne Breitbarth, LinkedIn'in işinizi, markanızı ve iş aramanızı nasıl başlatacağı konusunda derinlemesine mükemmel bir kaynaktır.